labb

Trådstartare
Visst är väl detta en röd glada (och inte en brun glada)?

2RZyOFG.jpg

2Fd1wh9.jpg

CZ5dQUO.jpg

AEX6Qzb.jpg

Ja, det är det!
Brun glada är fö mycket ovanlig i Sverige.
Då trodde jag rätt, det finns en hel del observationer i artportalen härifrån av brun glada också och jag är inte särskilt bra på att känna igen fåglar.

Skall börja att fotografera mer för det hjälper mycket tycker jag. Och då kan även en nybörjare som jag skicka in till artportalen :)

Väldigt trevlig sida, Artportalen.se, massor med sällsynta fåglar och även groddjur och rara växter hittade jag här där vi bor, en del visste jag att de fanns men flera hade jag ingen aning om.

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
223
Senast: hastflicka
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 198
Senast: Flixon
·
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
10 923
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Trött på bete