Glæsir frá Blönduósi

Amore

Trådstartare
Någon som vet vem hingsten Glæsir frá Blönduósi är? :) Bedömning? Bilder? Någon info? Försöker googla men hittar ingen info... Har inte WF än :(

Sv: Glæsir frá Blönduósi

Jag hittade 3 st Glæsir frá Blönduósi. En född 196? en född 19?? och en född 1997. :p
Antar att det är hästen född 1997 du är intresserad av? (har bara ftåt för mig det)

Han är svartskäck e. Galdur fra Sauðárkróki u. Vonarglæta fra Blönduósi, och finns på island. Är jag inne på helt fel Glaesir? :o:p

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Edla
·
Småbarn Anställd inom kommunen, har försökt se hur länge jag får dessa extra 10%, men hittar verkligen NOLL info om det? Någon mer... 2
Svar
22
· Visningar
697
Juridik & Ekonomi Här i stan genomför ett stort bolag renoveringar inom allmännyttan. Nu står arbetet stilla på minst två platser, och jag har hört...
Svar
8
· Visningar
566
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
166
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka