Glamourdale avkommor

adrikkens

Trådstartare
Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale?
Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom?

Har själv en 6årig avkomma från glamourdale (med hoppmöderne) där tanken att han ska bli hoppehäst så småningom 😊 självklart fina gångarter men inga superrörelser men däremot galoppen är helt klart något extra 🤩
En himla personlighet, väldigt social och snäll men med ett rejält temperament och rejält psyke 🫣

Sista påfyndet är att avtryck i underlaget är förskräckligt läskigt..

Jag är supernöjd med min pojke! Men skulle vara kul att få höra om andras avkommor från honom!
 
Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale?
Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom?

Har själv en 6årig avkomma från glamourdale (med hoppmöderne) där tanken att han ska bli hoppehäst så småningom 😊 självklart fina gångarter men inga superrörelser men däremot galoppen är helt klart något extra 🤩
En himla personlighet, väldigt social och snäll men med ett rejält temperament och rejält psyke 🫣

Sista påfyndet är att avtryck i underlaget är förskräckligt läskigt..

Jag är supernöjd med min pojke! Men skulle vara kul att få höra om andras avkommor från honom!
Jag är nyfiken på om din häst är ren på röntgen?
 

Liknande trådar

C
Avel Jag tänkte den här trådenkunde vara lämplig nu när många frågar om hingstval till sina ston. Många av frågorna kring detta som brukar...
Svar
3
· Visningar
1 479
Senast: Guld
·
E
Avel deras avkommor är..såååå fina. Forumet speglar verkligheten bra. De flesta beskriver sina föl/åringar och unghästar som riktiga ämnen...
Svar
18
· Visningar
1 638
Senast: Tuki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp