glappande laddare till laptop?!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare chira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 145
C

chira

Som rubriken lyder. Laddaren till datorn har börjat glappa. Finns det nått att göra åt det eller är det bara att byta ut datorn?:eek:
Det är där man stoppar in laddaren i datorn som det glappar sas

Sv: glappande laddare till laptop?!

Borde ju gå utmärkt att byta en kontakt på datorn, man kan ju byta ut så mkt annat på dem, typ hårddisk...

säkert en lödning som släppt, går att fixa för en hundring i en riktig elektronikverkstad...

Vår dator var så där förut,vi trodde också att något glappade,för batteriet tog bara emot laddning ibland!
Men det var batteriet som var kaputt!

För mig fungerade det att byta laddaren. De tre ggr som det har hänt under det senaste året... Suck.

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
345
Senast: Migo
·
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
1 011
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka