Glittrig flyveil?

Septicemia

Trådstartare
Var får man tag idet? :bump:
Vet att jag för läääängesen hade en kompis som hade en sån till sin häst men jag vill ju ha en nu! :p
Så finns det fortfarande att få tag i? :bump: :bump:

Sv: Glittrig flyveil?

Oh, har aldrig sett en sådan, men det låter ju helcoolt! :D

på scharpman har dom i typ rosa, blå och grön. plast lite "vågiga" jag TROR at dte är glitter i dom

okej, jo jag har sett de vågiga, fast jag tror inte att det är glitter i de :( iaf inte på eko...

de vågiga finns i "vanlig" transparent och transparent med glitter, en tjej i stallet har en lila glittrig från sharpman :)

Sharpman kanske kan skicka åt dig då? Borde ju inte kosta många kronor att skicka en flyveil... Annars så har Hansbo (?) ganska häftiga flyveilar. Vet att det finns i pastellfärger i typ ljusblått, ljusrosa och mintgrönt med silverhästar på. Min häst har en mintgrön. :p De är rätt robusta och bra i "tyg". Kostade en tjuga eller nåt...

har för mig de glittriga hos sharpman är ifrån hansbo.

Hm.. måste nog ta mig en titt i så fall ;)

Liknande trådar

Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
237
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 732
Senast: Edla
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
603
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka