Global schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare The_grinch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 6 502
T

The_grinch

Ni som har sådana: Hur är kvaliten? Ligger de bra o stilla under sadeln?
Lägg gärna in en bild om ni har!
:bow: :bow: :bow:

Sv: Global schabrak

Du har nog redan sett mitt men lägger in bilden igen
10e19923.jpg

Det är bra i kvalitén, speciellt med tankte på priset. Ligger bra under sadeln, dock skulle man kunna önska lite mer mankfrihet.

Det är superfint:love:
Finns det ngn rem där framme att sätta fast i sadeln?

Ja, det är stroppar fram på Globalschabraken :)

Vet någon om det finns nån i sverige som säljer global schabraken, eller om man kan få tag på dem via nätet?

Vad jag har förståt så finns dom bara att sälja på mässor och så... Men är inte säker...

VART köpte du ditt gråa shabrak?? jag MÅSTE ha ett sådant :love:

Jag har ett sånt och jag köpte mitt på GBG horseshow :)

på gbg horseshow gav typ 400 eller 450 för två, jätte bra! ska köpa fler nästa år om det finns då :p

Ja, han kommer säkert ditt, det tror jag i alla fall.
Men kolla utställare på falstebos hemsida kanske?
Tror utställaren med schabraken heter Reitpol.

Jag har som sagt ett brunt med brun/guld fläta och ett olivgrönt med silverfläta, och båda är jätte läckra. Det är dressyrmodell på båda mina. Jag har dock hittills bara använt det bruna ett par gånger (sitter på sadeln just nu) och det gröna är hittills oanvänt. Det verkar vara väldigt bra kvalité och ha bra passform, ligger stilla som det ska etc. men däremot kan jag ännu inte uttala mig om hur det behåller form och färg efter tvätt t.ex. Men det verkar lovande :).

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 415
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka