Global schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare The_grinch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 6 502
Sv: Global schabrak

F*n vad fint :love: :love:
Måste köpa ett brun och ett ljusblått i falsterbo....
någon som vet vilka fler färger dom finns i???
lägg gärna in fler bilder!!!!!!!
vad heter dom som säljerdom?
vet ni om dom har någon hemsida????

*kl*

Funderar på att köpa en luva matchande mitt schabrak, men frågan är... Jag har ett ljusblått Globalschabrak med brun passpoal och kantband.
Hästen är fux, och funderar på om jag ska köpa en luva som är i samma BRUNa färg som kantbandet, som har en ljusblå passpoal? (Schabraket finns i tvärtom, brunt med ljusblå passpoal och kantband, så finns ju en likadan luva). Så det kanske inte skriker lika mycket, eller kommer det bli helt knäppt?

Sorbe skrev:
*kl*

Funderar på att köpa en luva matchande mitt schabrak, men frågan är... Jag har ett ljusblått Globalschabrak med brun passpoal och kantband.
Hästen är fux, och funderar på om jag ska köpa en luva som är i samma BRUNa färg som kantbandet, som har en ljusblå passpoal? (Schabraket finns i tvärtom, brunt med ljusblå passpoal och kantband, så finns ju en likadan luva). Så det kanske inte skriker lika mycket, eller kommer det bli helt knäppt?

jag tror att både och blir fina!!

Tror det blir snyggast med brun luva och ljusblå paspoal. Snyggare med brunt på fuxar än ljusblått tycker jag. :)

Jo, jag vet *egen erfarenhet* Därför väljer man mörkare brun på shabrak osv. :p

Nä, då kör man ljusblått som inte har en chans att försvinna! ;)

Nä, men jag köpte den ljusblåa för att det såg snyggare ut än det bruna och det är så snyyyggt på hästen! :love:

Hm. Har aldrig tyckt ljusblått har passat på fuxar. Har mest marinblått, grönt, beiget och brunt. Men kanske borde ändra mig? Har du bild på det ljusblåa shabraket på hästen?

Ljusblått är skitsnyggt på dem! Däremot är grönt gräsligt på dem! *spysmiley*

Nej, det har jag inte, men kan fota någon dag!

Nejnej! Grönt är fint! Fast inte skogsgrönt eller mörk grön. Utan olivgrönt är ju bara :love: :p

Jag har (som sagt) ett olivgrönt Global Schabrak och det är döfint! :love: Har även ett brunt. Och min häst är en fuxa :).

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 415
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka