Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har Jacson Jean Luc (flatbacksadel) köpte min i somras och är mycket nöjd! Var egentligen ute efter en FB men detta var enda sadeln som ville passa
Vad jag har hört så säljs det mer av Celine än Jean Luc - en del har enbart Celine inne och inte Jean Luc.
Jag har en jacson Celine, den är helt underbar!
Den har hållt sig fin i färgen vilket var något jag var nervös över närjag köpte den. Dock så fick jag byta för kardbordbadet fransade upp sig, de är inte "smälta" i kanten utan bara dit sydda, det är nog det enda minuset med den.
Jag har en Wintec Isabell nu och den ligger ok på honom, men jag kan bara inte rida i den, benen bara flaxar o det känns som att skänkeln hamnar för långt bak.
Jag älskar globus sadlrna, man sitter jätte skönt, speciellt i hoppsadeln. Har haft båda. Den känns varken större eller mindre än någon annan sadel. Har ridit i Jacson oxå och dom är oxå sköna men jag röstar på globus...
Glömde säga att globus är väldigt vida i sin bom. 36=vid står det fast det är extra vid!!
Jag tycker att globus clic är kanon sköna och fina, en kompis har en brun dressyr till sin breeeeda new forest, tror hon tog en 36, för 38 var för vid, så de är "stora" i storleken tycker jag.
VARNING
Om du ska köpa Globus Clic hoppsadel färg svart, kolla extra många gånger på den. Jag är inne på min 4:e Globus Clic sadel och den blev tvåfärgad brun. De har haft STORA kvalitets problem med svarta sadlar. Jag har gjort ett inlägg under hästutrustningens SVARTA LISTA där du kan läsa vad jag råkade ut för...
Hästnyheter En uppfinningsrik lösning för ett vanligt stallproblem. Beatrice Carlsson byggde en egen magnetkvast som effektivt samlar upp hästskosöm...
Trädgård & Växter Nu är i stort sett allt utplanterat på vinst eller förlust.
Zinniorna är pyttesmå. Vet inte hur de vill ha det för att växa på sig. Har...