Globus eller Källquists?

pinky

Trådstartare
Vilken av dessa grossisters produkter/märken köper ni helst av?

Jag tycker att Globus har bättre sortering och priser på bett och träns och sånt. Men samtidigt så sitter ju Källquists på min favorit Knights Leather, och de har ju även mer kända märken...

Visst kan det variera med vilken butik man handlar i för tillfället, men häromveckan köpte jag faktiskt Globus (fd Chetak) tömkörningsgjord på Granngården. De har inte sålt Globus förr, men nu kanske man får tillgång till båda på nära håll!:D

Sv: Globus eller Källquists?

Själv har jag inte speciellt mycket från Globus, men desto mer från Källquists. Beor nog på att utbudet av Källquists produkter är större här. Från Källquists har jag flera schabrak, sadelgjord, bett, kläder från Roping etc.

Jag har säkert någonting från Globus men kommer inte på någonting speciellt just nu.

Sv: Globus eller Källquists?

Jag gillar nog inget av märkena, jag har fått så många dåliga varor av båda märkena. Till exempel så hade jag ett källquiststäcke med usel kvalité, gick sönder för ingenting och läckte som ett såll. Globus hade jag gjorden med ståldäckel, lädret var det sämsta jag någosin haft det tog inte till sig ngt fett över huvud taget. Dessutom var passformen riktigt dålig.

Hmm, jag säger nog globus i alla fall, har en del bett därifrån som jag tycker är bra.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Snälla hjälp... de e långt jag vet.. men snälla du får ett pris om du orkar läsa allt :angel: Jag ska lämna ut mitt sto på foder, men... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 955

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka