Globus kandaret "Freja"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 910
H

Havregryn

nu får jag inte in en bikd här, men om ni kollar på nyheter på globus hemsida.

nackstycket där, de blir jag lite fundersam på? Kanske lite för bred?

/M

Sv: Globus kandaret "Freja"

Ja, hjälp vad brett det var! Måste gå emot öronen ju? Och pannbandet kan maninte byta heller...

Tyckte det var allmänt fult faktiskt..

den var som konstig tycker jag. och som du la märke till att inte kunna byta pannband.

någon som sett den i verkligheten?

Jag såg det nere på falsterbo om jag inte missminner mig helt, men tittade inte närmare på det just för att det var så fult. Har Inte klämt något på det mao..

okey, nästan så jag måste gå och se om jag hittar de live.. kan som inte förstå hur den ska sitta bra på hästar.. men men.. kanske att de går..

Drar upp denna tråden igen då jag är sugen på att köpa det :) Men vill såklart veta vad buke tycker om nackstycket. Är det föör brett? (ser inte så brett ut på bilden på deras hemsida) Tror ni man kan plocka bort stångbettet ibland och använda det som ett vanligt träns eller blir det helt fel med remmarna då?

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
395
Senast: Emiro
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?