Globus Nice

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Chica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 936
Sv: Globus Nice

Just denna sadlen finns bara i upp till 36. Folk som jag har pratat med säger att 34 är som normal i globus sadlar. Jag är ganska ny på dessa sadlar så jag har ingen vidare koll på bomvidderna ännu. Men har ni fler synpunkter, så skriv gärna!

Okej... Sadelutprovare jag ahr pratat med säger att det är normal mot vid, för räklnas det som en normal bom är det riktigt vid för att vara normal bom... Den är ju runt 100 grader bred liksom...

Är ortstetsarna lite kortare eller går de långt ner på sidorna?

Som någon skrev tidiagre, hur är läderkvalitén i jämförelse med de andra globussadlarna?

Har du den svarta eller new market?

Är lite sugen på denna sadel.
Är den väldigt framskuren?

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
170
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur