Globus sadel/Pikeurkavaj

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 767
S

Supersonic_

Vet någon var man kan köpa kavajer (Pikeur Epsom) i små storlekar?164/34 är jag ute efter.

Och hur är Glubus Esperanza i sitsstorlek? Ska beställa en sån nu men vet inte om jag ska välja 16.5 eller 17. Var kan man köpa dom billigast? (internet)

Sv: Globus sadel/Pikeurkavaj

Min Esp. är nog rätt stor i sätet (har inte mätt eller ngt sånt) men jag har 16,5 och den känns rätt mkt större än mina andra 16,5 sadlar... But it's only me...

Hörde någon annan också säga nåt sånt, så jag tror jag chansar och tar en 16.5. :bow: Tycker du den är ungefär som en 17?

Hm, inte är den som en normal 16,5" iaf. Vill inte säga så mkt eftersom att jag inte har ngn direkt 17" att jämföra med :p.

Nu har jag beställt en Brun :banana: hoppas den kommer snart! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är väldigt sugen på att köpa en pikeur diana kavaj! Men vet sen innan att pikeur brukar vara små i storlekarna.... Vanligtvis...
Svar
4
· Visningar
1 522
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag letar efter sadel till min 3,5 åring som är ca 170 i mkh. Jag är 164 och behöver 17,17,5". Det har dock varit problem att hitta nåt...
Svar
0
· Visningar
3 437
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 963
Senast: Och_Aye
·
Utrustning Hej! Har en en utprovad prestige VersailleUutprovad med padd då de tyckte den låg bäst så), som är märkt i storleken ""A+2 17/35",(vet...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka