Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom PASSAR raka hästar PERFEKT. Jag har en helt rak häst , och vet du den ligger helt still på min häst. Jag har en 34 till min häst och han är ca 96-98 grader och då är den absolut inte trång utan snarare lite för vid. Annars är det en bra sadel, kunde vara lite mjukare i sätet enligt mig, men då har jag problem med mina sittben.
Har en Globus Esparanza , den är något rakare än Clic.
Min sadel är bomvidd 36 och 102 grader. Ligger kanonbra på mitt raka, breda halvblod med låg (fast bred) manke.
Sadeln är jätteskön att rida i, kunde kanske önskat något mer stöd.
Tar lite tid innan lädret mjuknar men det känns verkligen slitstarkt. Tycker man får mycket kvalitét för pengarna då man köper Globus!
Hade en globus loke...jag har problem med stolsits i andra sadlar, men i den sadel satt till och med jag som en gud vilket jag är vääldigt tacksam för.Mycket bra sadel för de pengarna!
Jag har en 34 Globus Clic dressyr och den passar väldigt bra på helt spikraka ryggar (dock känns den mer böjd i bommen när stoppningen sätter sig) och jag tror min 34 är ca 100 grader. stl 38 ska vara 115-120 grader om inte mer.
Trädgård & Växter Avslutar min lediga majvecka idag (försöker alltid ta en veckas semester i maj varje år just för att jobba i trädgården). Trots lite...
Hundavel & Ras Förstår inte varför det står så om dom egentligen, dom är trots allt avlade länge för att vakta och vara tuffa och skarpa nog att jaga...