Globus syntet?

Sv: Globus syntet?

Jag upplevde min mkt vidare än Wintecs men det är nog mest troligt att det var jag som hade måndagsex eftersom ingen verkar ha haft så vida järn som jag :p

Jag hade en 17.5" men tyckte den var lite väl rymlig så skulle nog köpa en 17" om det blir en sånn igen. Jag mätte aldrig längden tyvärr :(

Men Eligibel har en 17" så jag kan be henne mäta om du vill?

Sv: Globus syntet?

h
mm skall kolla om jag kan hitta någon i närheten är ju ute efter en hopp/allround jaja blir o leta skall testa en passier av en kompis o se hur den ligger=)

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 260
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 887
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Valp 2025