Globus-träns?

Kivina

Trådstartare
Hur är de i kvalité?? Såg ett nu på nätet, som ev. kan passa i färg till min dumma sadel.. :)

Sv: Globus-träns?

Jag har ett äldre Globus som varit lite dåligt smörjt, men det är helt okej för det efter att ha fettats in ordentligt. Medryttarpållan har även ett globus som är trevligt.

Jag tycker dom är okej för det priset, men om vi säger såhär: det finns ju mkt finare träns för bara ett par hundralappar mer....

jaaa.. jag har inget emot att lägga mer pengar på tränset, bara det är i rätt färg.. :)

Har du kollat M&N förresten? De har fina träns, och deras sadlar finns i en mörk mörk brun färg. Och då borde väl tränsen göra det med...

Jag har inte riktigt råd att lägga riktigt SÅ mkt pengar på ett träns.. Jag har tänkt mig att lägga 1000:- på tränset..

Jag har ett Globus till D-ponnyn i ljusbrunt läder och med pullbacknosgrimma och det är verkligen kanon, tycker mkt om det!!!
Det har matta silverspännen oxå.

FB kostar allt från 1500:- till 2500:-...

Knights? aldrig hört talas om märket.. återförsäljare??

Jag har två Knightsträns (King Arthur och King Richard) och är mycket nöjd!

Källquists är grossist, och de flesta butiker säljer ju deras varor, bl.a. Granngården.

Globus är en stor grossist som liksom Källquists säljs av många butiker, så de borde finnas, eller kunna tas hem, på rätt många ställen.

Det är ju ingen superkvalite på dom, men vissa är ju ganska billiga, typ 500, och de tycker jag faktiskt de är värda. Helt okej läder faktiskt...

Jo, det är jag medveten om. Var mest nyfiken på var man kunde hitta dom på nätet någonstanns eftersom jag aldrig har sett dom i någon ridsportbutik här. Men jag vet att Globus är en stor grossist. Men det vore bra och se tränset åtminstone på bild först innan jag ber ridsportbutiken ta hem något åt mig.

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Aleel
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
532
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka