Globusrockarden igen

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 899
F

Fjunet

Snart kommer den, i förbättrad upplaga - spännande!

Men nu undrar jag vad man behöver för verktyg för att sätta ihop vagnen? Tar ogärna med mig hela verktygslådan på cykeln :)

Sv: Globusrockarden igen

Jag fick tre skiftnycklar till,men jag råder dig till att i allafall ta med en egen ställbar skiftnyckel..

Okej, då vet jag det! Är det alla verktyg som behövs?

Jepp..ja..å pump till däcken osv. vet inte vad dom kommer ha för ventil på dom nya däcken,men dom andra är de "bil-ventil" på.

Jag har ventiladaptor (tack Snigelfarmor :bow: ), som går från bil till cykel så det är inga problem. Får ta med cykelpumpen då också.

Jag vill åxå se den när den är ihop byggd...gärna närbilder på hjulen, svängel och skaklarna.

Jag ska försöka! Jag lämnar tillbaka digitalkameran jag lånat, i mitten av december. Frågan är om vagnen hinner komma först...

har du fått hem vagnen? :)

annars kan du säga till när din vagn kommit hem, så jag vet...

för jag har fortfarande inte fått hem mina däck.... :( :cry:

Förhoppningsvis kommer den nästa vecka.

Hoppas du får dina däck snart!

Liknande trådar

Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Min ena lilla behöver snart klippas igen och kommer då frysa. Hon har sedan ett tid ratat de stickade tröjorna och en annan i något...
Svar
11
· Visningar
728
Senast: Amha
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
725
Senast: yamyam
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet