Sv: Glossybox

Bra! För dom pengarna man betalar så kan man stå ut med att man får lite konstiga grejer ibland, det är ju ändå kul att prova nytt. Har bara bra erfarenhet av kundtjänst. Däremot tycker jag att det är segt att boxen kommer lite sent, men det är ju liksom inte hela världen, jag är bara otålig ;)

Hatar den! Stor och klumpig förpackning som tar plats i bilen när det är många som har den.

(brevbärare) ;)

Tänker säga upp min så fort jag fått min gratisbox. Sjukt långa leveranstider (får alltid boxen minst en vecka in i "fel" månad, som nu, har inte fått maj-boxen än utan den skickades IDAG!). Oftast något problem, i specialboxen nu senast var det fel värde på boxen, helt okända produkter som såg ut att ha plockats i "tre-för-tio-lådan" på Maxi. Skumma färger, repris på produkter m.m. Nu i majboxen (som jag inte fått än som sagt) har de tydligen skickat med utgången energidryck!!!. & ja, ett av de största problemen med att få boxen så sent är att man redan hunnit se spoilers på innehållet (överraskningsmomentet är för mig nästan det viktigaste med boxen).

Så nä, jag är inte nöjd. Visst, jag har väl fått två-tre produkter som jag använder och tycker om, men inte mer än så.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
586
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31