Bukefalos 28 år!

Gmail som krånglar!

TinyWiny

Trådstartare
Min ena gmailadress har blivit knepig och skickar inte mail från datorn. Mailen står som skickade men kommer inte fram. Från telefonen fungerar det att skicka men inte från datorn. Med min andra gmailadress fungerar det dock att skicka från datorn. Kan jag ha kommit åt någon inställning eller något och isåfall vad? Jag tror inte att det är något på själva datorn som felar eftersom den andra gmailadressen fungerar att skicka ifrån även från datorn.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har under några månader varit sjukskriven 50%. Vid läkarsamtal beslutade vi om fortsatt sjukskrivning på 25%. Nu har jag läst min...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 280
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 326
Senast: Enya
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 337
Senast: geting
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp