Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gnälltråd

Aj aj! Det låter ju inte bra!:crazy:

kl

Jag måste få gnälla på att jag spillde EN jävla droppe kokande vatten på min fot och det gör OOOOONT!:arghh:

Jag måste dra ut en tand. :( Den skulle egentligen ha dragits för ett år sen men det rann ut i sanden då. VILLINTEVILLINTEVILLINTE!!!!!!!!!!!!!!! :arghh:

kl

Det är en jäkla skitdag idag helt enkelt. Livet går ju upp och ned, men när det hopar sig börjar det bli jobbigt.

Bläh!

*kl

Jag är så less på att svärmor är här. Hon och hennes man har varit här sedan tisdag förra veckan.
De är jättetrevliga och gör massor av jobb på gården, snart är tom all tvätt vik, garaget och loftet är rensat och sorterat och bastugolvet är gjutet. Det skulle väl ha tagit oss två år att komma lika långt på egen hand.

Men jag orkar bara inte. Jag behöver vara ifred!

KL

Jag är förbannat trött på mitt jobb och på att jag är som ett schizo just nu angående hästen. Ena dagen är allt frid och fröjd andra dagen gråter jag floder.

Aj aj! Det låter ju inte bra!:crazy:

Efter läkarbesök och akutröntgen visade det sig bara vara en rejäl stukning... fick sova hela natten och idag har jag kunnat halta fram lite utan att dö!

kl

Tja.. jag är lite sur över att jag gjorde illa mig för jag skulle ha hoppat ikväll (det var visst det första jag sa i tisdags med, fan nu kan jag inte hoppa haha)... sen är jag lite trött på att jag är så dum att jag inte kunde ta den erbjudna lånerullstolen istället för att hoppa på kryckor i 20 minuter. Idag klarar jag knappt av att hasa mig längre upp i sängen för mina överkroppsmuskler har sååååå ont (enligt min mor var min kryck-teknik inte särskilt imponerande.. men hallå, jag har ju aldrig fått öva, jag tog mig ju fram i alla fall... haha)...

*kl*

Jag måste få gnälla lite över mitt i-lands problem idag.

Min piptobak är inte tillräckligt torr ännu för att glöda fint i pipan.

Tur att den inte var bruten i alla fall!:eek:

kl

BLÄ BLÄ BLÄ! WWWWWWWÄÄÄÄÄÄÄ! vill bara gnälla på mitt prov som jag haft! Jag vill bara så gärna klara det!!!!! Det var endast ett skriftligt prov, vilket jag tyckte var skitdumt, för jag ville även ha ett muntligt!
Nu känns det som att jag inte allt har fått visa vad jag går för och jag är skiträdd att jag inte klarar det!!!:cry:

Hur dum får man vara som väljer att jobba 7-11 när man kunde valt 14-18?!

Jag måste ju gå upp typ omedelbums :cry:

*KL*

Jag har ont i halsen och det suger verkligen. Jag borde plugga till tentan på lördag, men jag orkar liksom inte. Är helt tjock i huvudet, utan att egentligen vara förkyld. Bara ont i halsen. Vill bara sova...

Spinner vidare på reklamgnäll, va fan zalanado vad är det för idiotskitreklamsmörja!?! Såg live tv ikväll, brukar mest se inspelat och spola förbi.. Hur kan man vilja handla av ett företag som gör så totalidiotisk reklam?! :banghead::wtf::yuck::eek::rage:

Annars vill jag gnälla över att mina händer är sämre, fick ta sax för att få upp diskmaskintablettomslaget.. Pincettgreppet har blivit väldigt svagt.. Jag orkar inte röja med vårdcentralen just nuheller, måste bli klar med det allra sista på jobbet och få klart det sista på mitt exjobb så det kan bli färdigt. Så får jag väl ta nya tag efter 18 oktober!
Om jag nu inte fått borrelia av fästingen jag hittade häromdagen.. Har börjat bli rött där den satt...

Rättning, jag HAR fått borrelia av fästingjäveln, kollade igen och det har blivit en typisk röd ring...
Va fan... Får väl vara glad för att det är lättbehandlat iaf!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 543
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
678
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 086
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka