Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gnälltråd

Gnäll från mig idag för att jag missade postgubben som var här och knackade på men jag hann inte öppna. Han skulle lämna paket från utlandet en sittsäck :( Någon som vet vad som händer nu med den, får hämta ut själv?

Mår inte så bra i kroppen heller:meh:

Har han inte lämnat nån avi där det står var du ska hämta den? Sen beror det på vilken postgubbe som var där. Din brevbärare eller chaufför från åkeriet/paketteminal. Eller var det från Posten alls?

KL

Jag vill gnälla på min dumma kropp.

Har fått order från läkaren att minska mitt Levaxin för värdena inte var bra. Så nu är jag trööööött och har ooooont överallt.

Varför måste musklerna nödvändigtvis göra ont när jag tar lägre doser Levaxin? va va!?

Dessutom har jag fått en stor STOR röd fläck på ovansidan av foten och jag inbillar mig förstås att det är begynnande kallbrand eller att foten ska ramla av. Fast huden känns helt normal och det är normal känsel i området och huden är varken torr eller varm.

Såg bara postbilen så var nog nån chaufför därifrån. Får invänta avi eller hur de kommer höra av sig.

Åh, jag lider med dig och gnäller lite på min kropp med.. jag har nämligen överlevt stukade foten men nu har jag nackspärr i stället! (självförvållat med eftersom att jag inte fick ned värmen i bilen körde jag med rutorna nere igår... jättesmart, verkligen).

kl

Och så vill jag gnälla på att hästen reagerade så extremt på böjprov fram igår :( nu ska vi våndas fram till veterinärbesök på tisdag...

Usch, du har mitt fulla medlidande, kämpigt när kroppen inte fungerar som man vill. Gnäll på! Hoppas att det löser sig trots minskad medicindos.

kl
Gnäll gnäll på mina ben! Fattar inte varför dem kliar!!
Kan väl passa på att gnälla lite på att jag har gått i en vecka nu och varit rallybajs-nervös över ett resultat som jag ska få erfara på måndag. Det betyder alltså att jag fortfarade är rallybajs-nervös.

mitt gnäll är att jag älskar en kille som jag sårat på ett abnormt sätt och att han helt enkelt inte kan förlåta det... jag vill ha honom så min insida gör ont och jag sitter hemma hos mina föräldrar på annan ort och bara gråter, jag bävar för att åka hem och för att se spåren av honom o känna doften på kuddarna. det känns som att entusiasmen och glädjen i mitt liv försvann, jag hade påbörjat en kurs och skulle fortsätta med ytterliggare allteftersom, jag la mitt drömyrke på is för honom och nu har jag gjort bort mig... i tron att jag skyddade honom från att bli sårad gjorde jag det värre och nu sitter jag här...

kl

jaha... nu är jag förkyld också. Räckte det inte med fot, nacke/axlar? Får säkert skylla mig själv den här gången också men måste allt komma på en gång? :(

KL

Jag bakade en kladdkaka för första gången på flera år och den var inne i ugn lite för länge, blev sockerkakskonsistens på den. Boho! :(

kl

Jag är gnällig för att dagen började bra men nu har jag bara ont i huvudet och mår illa igen! :arghh:

Att förpackningarna med cappucino är så små!

Jag/vi vill ha dem som INTE är portionsförpackade utan föredrar att ha det jag vill ha med mig om jag åker bort i en burk, utan är en hel påse så man kan styra styrka/mängd enkelt och det är inte är en massa onödigt skräp för naturen och min soppåse.
Dessutom har min butik nära mig slutat med min sort (oförskämt) så nu handlar jag hos deras konkurrenter och dem förlorar massa pengar och jag får mer resor och förlorar tid.

Har mailat och önskat dem tar in det igen och förklarat varför och göra storpack, 200 gram i en påse?? löjligt, bah! vanligt kaffe är ju ½ kilo nästan fall för DO ju :p

/hallonsaft som egentligen är gnällig för annat också men detta kan jag bli sur på och försöka påverka på ett enkelt vis åtminstone.

Senast ändrad:

har huvudvärk för fjärde dagen i rad, en papegoja som vrålar så fort jag inte är i närheten och ett exjobb jag bara får ångesttankar runt och som jag behöver ha fixat till en hel del på till den 4:e.. Såååå bra kombo.. Att jag i princip bara sovit och haft mental förmåga att slötitta på barnfilmer i ett par dagar ger inte bättre utgångsläge. Skiten skulle varit klart i våras men dels mådde jag skit så det var en kamp att få ihop det jag har och fick noll respons från handledaren på det jag skrivit (trekvartsklart typ..) så jag gav upp och kände att jag inte visste varken ut eller in om det jag faktiskt hade skrivit. Nu har jag fått en handledare som hör av sig och som jag fått väldigt vettig input från om hur jag ska gränsa av men obehags och stresskänslan för skrivandet sitter kvar sen i våras. Känns väldigt dubbelt eftersom jag skriver om något jag själv valt och som jag tycker är verkligen jätteviktigt och intressant?! kortslutning och hjärnan låser sig typ....
Hoppas det hjälpte lite att gnälla.. Stängde dörren till fåglarna så då blev det tyst där.

*kl*
Jag måste gnälla lite idag, känner mig jättetrött redan fast jag inte jobbat så hårt idag då jag började kl: 02.00. :(

*kl

Jag är utstirrad av sju par hungriga ögon. Fast jag ytterst sällan matar något av djuren före kl 20. De borde ställa in sina klockor bättre :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 545
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
678
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 089
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka