Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gnälltråd

kl

Jag har så jäääääääääääävla ont i min arm! I morse gjorde det ont hela vägen ner i handen och jag vet inte varför!!!:arghh::cry:

Nej vad tufft för dig! :( Skönt att du känner att det är rätt beslut, även om jag förstår att det är överjordiskt jobbigt för dig att gå igenom det ändå.

Stor kram för mig! Det ordnar sig!

Tack fina du, det värmer :)

Nu sitter jag i min lägenhet, gardiner är på plats och tända ljus på bordet. Just exakt nu är känslan lugn och lättad!

GNÄLL!!!

Hästans hålvägg vägrar läka, det är nu 2 år sen den hittades och varje gång hovis säger "nu är det inte mycket kvar" så blir den sämre igen...

För att göra det hela än bättre är jag sjuk, precis som min stackars sambo och vi ska åka till Barcelona imorgon. Kan det bli sämre timing???

/Lavinia, sur och gnällig

Flytta hit! Jag ringde vårdcentralen idag för jag behövde få tag på min läkare för att förlänga sjukskrivningen. Fick en besökstid imorgon 9.15.

Tack fina du, det värmer :)

Nu sitter jag i min lägenhet, gardiner är på plats och tända ljus på bordet. Just exakt nu är känslan lugn och lättad!
Vad skönt att du känner så! :) Jag förstår att det inte går att jämföra alls men jag minns ångesten jag hade när jag skulle separera från min fd sambo, hur dåligt jag mådde och hur gräsligt allt var, och sedan den enorma lättnaden när jag faktiskt flyttat ut och bodde själv.

Ta hand om dig! :)

KL

Jag vill gnälla för att detta året har varit det värsta året i mitt liv...

Blev av med jobbet!

Mina hundar har aldrig varit så sjuka som nu (den ena blev halt plötsligt och fick åka in på akuttid. Den andra hunden bröt en klo och fick opereras för juvertumör. Den tredje har alla fel man kan ha och har opererats för juvertumör för två månader sen och för en vecka sen opererad för livmoderinflammation. Komplikation i såret plus urinvägsinfektion efter den senaste op). Pengar jag inte har rinner genom fingrarna trots skitbra försäkringar..

Har en nackskada som plågar livet ur mig och gör det SVÅRT att hitta ett nytt jobb. Jobbet ska passa min skada och nån ska vilja ha mig. Nål i höstack...

Får svårt att andas mest hela tiden och snart går jag nog in i väggen igen om inte min otur vänder snart...Stubinen är superkort...

Behöver semester från ALLT!!

Förlåt för allt gnäll men det var ganska skönt:D

Hatar att vara arbetslös!!!!

Min kurator ringde idag, hon hade glömt meddela mig att jag har en läkartid i morgon. Jag hatar att få veta saker med kort varsel. :mad: Känner mig gnällig. :meh:

I den här tråden behöver man icke ursäkta sitt gnäll! Då fyller den ju inte sitt syfte!:D GNÄLL PÅ FÖR FASIKEN!

kl

Jag känner mig gnällig som en liten unge för jag vill att skolan ska börja nu! Har inte gjort något vettigt sen april!:arghh: Behöver rutin!

Usch och fy! Ångest vet jag en del om:( Försök att släpp ut det. Prata, skrik och gråt, det hjälper!
Stor kram till dig!

Jag "vågar" inte prata. Skrika och gråta hjälper inte. Försökte slappna av med het dusch men det gick inte heller. Jag är van men vänjer mig aldrig.

Jag har bara dåliga utvägar kvar.
Hittade dock två (gamla) piller. Dom är som sagt gamla men har ja tur verkar dom ngt iaf.

Hoppas du känner dig bättre idag!

Kl
Känt mig riktigt gnällig ett par dagar, grymt trött och ont, kroppen pallade inte lvattengympan i tisdags så igår blev sängdag. Inte lika ont idag som väl är, men trött och kroppen är blytung. Måste jobba lite idag däremot, men det ska gå. Är otroligt tacksam att mitt sommarjobb/extrajobb är fritt och flexibelt, annars hade jag fått vara sjukskriven och det vill jag verkligen inte vara. Däremot känns det skit att inte kunna göra saker som det är tänkt.
Så oroar jag mig för besöket hos reumatologen på måndag, tänk om hon inte heller här något att komma med? Eller att det blir snordyrt (går privat, har gett upp på att få hjälp av landstinget) och inte ger något. Dumt att oroa sig i förväg, jag vet, men är man gnällig så är man..

kl

måste få gnälla lite... mina medmänniskor orkar nog inte med mitt gnällande mer :P

ligger på ett hotellrum i Prag. Är iväg på firmafest tors-sön. En massa roligt står på programmet.
Och så blir jag sjuk?!?!? Är dunderförkyld och har jätteont i halsen + feber och ont i kroppen.. och det blir bara värre och värre!
har legat här i 4 timmar nu och ingen bättring alls.... ska försöka orka följa med på kvällens middag om 2 timmar, men det känns verkligen askasst det här!!!!!!!! varför bli så här sjuk nu???????????? :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
873
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 541
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
678
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 085
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023