Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gnälltråd

KL
Jag surar över att jag inte lär kunna behålla formen efter den här sommaren. Har jobbar massor med kroppen och är i topptrim, lär inte kunna hålla den formen med mitt stillasittande jobb :cautious:

Sen surar jag över att jag vill ha nånsorts dejt. Kanske inte ihop, men hålla handen, kolla film och dela binge då och då :p Men jag verkar vara för... jagvetinte kanske ful, korkad, dum, oattraktiv, socialt inkompetent eller kanske samtliga O_o

Jag har träffat dig - remember? Du är skitsnygg och verkar väldigt trevlig!

*kl
Umgåtts med dagisbarn i två dagar. Imorgon är det tveksamt om jag kommer ur sängen. Blä.
Minnesgudstjänst idag. Jag förstår att man söker tröst i traditioner men lite konstigt känns det att delta i en ceremoni vars innehåll man till stor del inte tror på.
Så nu värker mitt huvud. Galet mkt.

Nu ska fan här gnällas!!!!

Jag är så trött på karlar.
Jag är trött på vad de har gjort med min självbild som är svår att få ur skallen!

Första gången jag blev sexuellt uttnyttjad var jag 5-6 år, och det var 5 killar.
Andra gången var jag 8-9 år, oxå flera killar, kommer inte ens ihåg hur många, flera olika tillfällen. Finns fler tillfällen, men vi kan ju skippa dem här...

Båda mina pappor hatar mig (min biologiska och mammas nya man). Och nej, jag skojar inte, morsans man förbjöd mig helt plötsligt att vistas i deras hus, har skällt ut mig flera timmar i sträck i min ungdom helt utan orsak. När jag genom gråten har frågat vad jag har gjort för fel har jag fått svaret "Du finns!"

På detta så hade jag en pojkvän i 9 år. Det kom fram att han var otrogen under hela tiden och aldrig älskade mig. Det har han sagt själv då han några månader efter att vi hade gått isär träffade en annan tjej och hade då en disskussion på fb med en tjej om att han nu förstod vad som saknades i vårat förhållande. Han älskade mig inte helt enkelt.

Detta har nu gjort att inte ens jag tror att någon kan tycka om mig. Att sex är det enda män vill ha av mig, det enda jag duger till.
Jag vet rent logiskt att detta inte är sant.

Men att känna det är en helt annan sak.

Jag var iväg på fest för 1-2 veckor sen. Där insåg jag att det förväntades att jag skulle ligga med någon av männen där. Jag blev på morgonen efter hånad för att jag inte hade legat med någon, och för att jag drack för lite.
Och även att jag vet att det är den karln som är ett totalt asshole, så kan jag inte låta bli att känna att de bara bjöd mig för att de trodde att de skulle få ligga. (Och åter igen att det då är det enda jag duger till).

Jag är så förbannat äckligt trött på detta så ni anar inte!
*MORR*

Jag vill gnälla för att jag i dag har ont i ryggen. Det gör ont!! Jag behöver lite massage :(

Jag är trött på allt och på så dåligt humör nuförtiden och har ingen att umgås med. Jag är gnällig för att jag måste vänta på sen hela tiden. Det är en lång vänta till jag kan flytta och söka nytt jobb, livet står på paus och bara käkar upp mig. Jag är gnällig för att jag bor där jag bor. Tänk, jag fick hem ved förra veckan. Ved betyder ved mer än varmt och trevligt? Jo vinter, och just vintern hatar jag här, jag verkligen sörjer att det snart är vinter och inte mer sommar. JAg vill inte ha vinter. Orkar inte en vinter till här. Vill inte ha nån vinter.

Och mitt skithumör gör inte något bättre!! Det gör mig bara känslig och gnällig, jag känner mig bara värdelös och inte omtyckt. Det finns ingen som bryr sig om mig egentligen.

Den var bra :D

Det är ju aldrig nån som engagerar sig i dina trådar heller *visslar*

:rofl:
Nej, herregud, nej! Iiiiiiinnnnggen bryr sig om att svara, inte en enda människa! Vad är det med buke folk?! Världen går utför när ingen bryr sig om mig! Jag som är så snäääälll! Fattar bukefolk inte det?!
:D:p

Jag höll på att skriva att jag syftar på levande varelser, men det kan ju tolkas lite fel! :o Jag menar givetvis människor runt mig IRL liksom :)

That's life, eller nåt :crazy:

Jag blir så trött på att det fortfarande följer mig, att så många män bara tror att jag ska ligga med dem. Det är inte som att jag har legat runt, så jag kan inte ha rykte om mig att vara lätt.

Blir smått galen på detta.

Det jobbigaste är ju att jag sätter käppar i hjulet för mig själv. Jag är ju misstänksam som satan mot folk, framförallt män, och det är svårt att hitta någon då.

Jag skulle så gärna vilja ha någon att bara kramas med, få vara nära och känna sig omtyckt för mig. Inte för att personen bara vill ligga.
Det känns som att allt bara handlar om att ligga.

Jag älskar sex. Jag hatar sex.
Det är så himla komplicerat alltihop!

KL

Jag har så usel ekonomi för stunden. Pengarna är slut. Skitslut. Baskade bil som behövde gå sönder just nu! Min buffert är i stort sett borta och jag vet att jag ska ut med 5 papp till bredbandet i november och jag skulle vilja köpa den där diskmaskinen NUUUUU.

För att inte tala om hur otrygg jag känner mig när det är tomt på banken.

Har ID-kollat en fölis idag och än en gång skrivit ett kvitto. Bävar för bokslut. Jag haaaaaaatar bokföring och det blir bara FEL. Varför måste jag ha firma - varför kan jag inte bara köra mina småsummor svart?

Och inte har jag koll på de ämnen mina elever ska läsa de kommande veckorna heller.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga:( Jag hoppas bara att du finner en karl som vill ha dig och inte bara sex!

Kl

Nu är detta väldigt obetydligt i jämförelse med er andras gnäll, men jag behöver få det ur systemet. Jag blir tokig på människor som inte kan skilja på de och dem i text, kan du inte skilja på dem använd dom för bövelen! Samma frustration känner jag gällande en och än, sett och sätt och jag får utslag väll! För att inte tala om var och vart. Hur svårt ska det vara att skilja på befintlighet och riktning?!

*pust* Skönt nu fick jag det ur mig och kan gå vidare.

Och till alla er som mår dåligt skickar jag styrka.

Kl

Nu är detta väldigt obetydligt i jämförelse med er andras gnäll, men jag behöver få det ur systemet. Jag blir tokig på människor som inte kan skilja på de och dem i text, kan du inte skilja på dem använd dom för bövelen! Samma frustration känner jag gällande en och än, sett och sätt och jag får utslag väll! För att inte tala om var och vart. Hur svårt ska det vara att skilja på befintlighet och riktning?!

*pust* Skönt nu fick jag det ur mig och kan gå vidare.

Och till alla er som mår dåligt skickar jag styrka.

Åh, jag håller med!!! Så irriterande :D

Nej, nej! Detta var bara ett sätt för mig att få att jag stör mig ur mig. Jag har full förståelse, egentligen, för att det inte alltid är lätt att skriva rätt. Framförallt inte när man skriver fort och lite vardagligt.

Alla ni som har svårt med stavning och grammatik fortsätt skriv!! Bry er inte om språkpoliser som mig :)

KL

Sitter med kroppen full av ångest och jag vet inte varför. Snart iväg till sjukhuset för medicin, rädd att krackelera där och bryta ihop och börja gråta...Utan anledning. Hata ångest!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 543
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
678
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 086
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka