Ok... heehhh har sett lite för många deckare![]()
Det var betjänten som mördade fru Blå, i salongen med kandelabern! Inte jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok... heehhh har sett lite för många deckare![]()
Det var betjänten som mördade fru Blå, i salongen med kandelabern! Inte jag.
Äh, sunkigt är bara en fånig benämning på chict bohemiskOk nu har golvet torkat och det blev fan inte helt kaos ändå. Ok lite flammigt kanske men jag har ändå inte så bra belysning
Och nu kan jag inte låta bli att störa mig på mig själv för att jag alltid skäms över mig själv och min sunkiga lägenhet när jag bjuder hem folk. Speciellt som ikväll när det kommer kategorin "perfekta blonda, smala, lätt sollkyssta med perfekt hy, framgångsrika personer endast iklädda svala mininmalistiska Filippa K-kläder, boende i vitmålade lägenheter vid Odenplan där tvålen på toan matchar handdukarna"....
Du sparkade ihjäl den?Den tillhörde en ko, innan den hamnade i vägen för mig. Borde kanske öva på min fot-öga-koordination
.
Äh, sunkigt är bara en fånig benämning på chict bohemisk![]()
Gnäll: jag halkade på en lever i dag och mitt knä gör ONT.
Äh, sunkigt är bara en fånig benämning på chict bohemisk![]()
Det förstår jagDagen gnäll: Har fått herpesmunsår vilket förmodligen tyder på spök med mitt immunförsvar (mediciner från helvetet)Märkena efter airbagen i ansiktet har inte försvunnit och det finns risk för att mina eksem (perioral dermatit) har satt igång igen.
Jag är faktiskt lite ledsen.
Tack för att du frågar!@tanten Hur mar du? Har du nagra svar pa proverna annu? (((kram))) hoppas att du mar battre.