Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså - vad är det för feeeeel på folk.![]()
polisen har meddelat en mig nära att hen har en hotbild på nätet. Lägenheten finns avritad och markerad var hen har sitt sovrum. Det finns hot om brandbomb och annat som jag nog inte får veta.
Och allt detta har någon/några lagt ner jobb på - mot en person som ingen trodde hade en enda ovän i världen.
Jag är orolig. Väldigt orolig.
Polisen avfärdar det hela och säger att nån nog bara skojarMen herregud!Hoppas personen i fråga får ordentligt skydd på en gång och inte standard: "Vi kan inget göra så länge ingen gjort något mot dig"...
![]()
@Oldie: Japp.
Var glad att du får den. Mitt förra landsting vägrade biologiska preparat p.g.a kostnaden.
I Halland gick det utmärkt.
Nu är jag tillbaka i förra landstinget igen tur att jag fick prova på i alla fall.
Alla danskar i mitt liv har noll arbetsmoral!! Svarar inte på när saker ska levereras, varför det saknas saker, varför dom skickar fel saker men skickar mer än gärna påminnelse efter påminnelse på fakturor som inte stämmer och är bestridda! Hur svårt ska det vara för folk att göra sitt satans jobb och faktiskt läsa mailen dom får och svara på dom istället för att fråga samma satans sak om och om och om och om igen som jag har svarat på femtioelva gånger?!
AAARRGHH!
"nej men jag har INGA problem med att försena min produktion med 12 veckor för du är helt inkompetent men ändå vill ha betalt för grejjer jag inte har fått......"
Det är skitjobbigt i brytpunkten mellan mörker och ljus.Jag avskyr våren men älskar ljuset. Blir alltid så himla låg när våren startar, annars brukar det börja i maj men i år har ju våren fel på tidtabellen.
Allt känns meningslöst.
Det är skitjobbigt i brytpunkten mellan mörker och ljus.
Förr var jag väldigt låg om vårarna. Värsta tiden på året. Det har blivit bättre med stigande ålder
Du o jagHösten är sällan några problem intressant nog.
Jag har katthår ÖVERALLT. Och då menar jag verkligen överallt.Jag älskar hösten! Sval, klar luft och man kan röra på sig utan att bli svettig.
Gnäll: Det är väldigt dammigt och skräpigt här, jag måste verkligen dammsuga idag.
Jag har en grimma jag också men inga planer på att köpa häst de närmaste 5-10 åren. Grimman hade en fin färg och tillhörande grimskaft i samma fina färg så jag köpte den för färgens skull.Idag klickade jag till exempel hem en andra grimma till en häst jag inte ens köpt än, känns ju jävligt sunt![]()
Ta med grimman vid provridning.Jag får se till att ev. framtida häst har rätt storlek på huvudet.![]()