Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spelar candycrush, klarar banan använder en godisklubba för att få ner sista frukten-mobilen dör,,,:banghead:
Alla som spelar cc och äntligen klarar av en svår bana kan nog förstå min frustration. Höll på och slänga mobilen i gatan :mad:
Hatar cc!!! Blir galen på choklad och bombbanorna hahaha

Uj, hur kommer det sig? Har folk olika lång erfarenhet eller vad? Det låter ju som en galen skillnad.
Brukar vara den som fjäskar mest
Det är fruktansvärt snett fördelat med höjningarna varje år
Får samma person den högsta höjningen varje år skenar skillnaderna iväg snabbt.
Har en kompis som var en av de högst betalda 2009, nu är denne bland de sämst betalda. Orsaken?påtalat fel som inte passar personalen att höra.
Är man två vid lyft ska man alltid vara två men här premieras det att kunna ta boende ensam trots att man riskerar att skada sig själv och den boende.

Spelar candycrush, klarar banan använder en godisklubba för att få ner sista frukten-mobilen dör,,,:banghead:
Alla som spelar cc och äntligen klarar av en svår bana kan nog förstå min frustration. Höll på och slänga mobilen i gatan :mad:
Sådant får man bli smått tokig på.

Har en nerv i kläm i ryggen vilket gör att det liksom "ilar" till titt som tätt.
Fruktansvärt obehagligt

Mina ögon är fortfarande torra/grusiga trots att jag provat Viscotears, Celluvisc, Optive. Även testat havtornskapslar i några månader, tar membrasin nu. Inget verkar hjälpa. Måste nog gå till ögonläkare...bläääääh! :wtf:

Mina ögon är fortfarande torra/grusiga trots att jag provat Viscotears, Celluvisc, Optive. Även testat havtornskapslar i några månader, tar membrasin nu. Inget verkar hjälpa. Måste nog gå till ögonläkare...bläääääh! :wtf:

Har du kollat sköldkörteln ? Kan ge grusiga ögon

När jag fyllde 25 år så fick jag ingenting av mina vänner. Trots att nästan alla fått fina, dyra presenter på sina dagar som det skramlats till så fick jag vara utan. Det gjorde mig både ledsen och bitter och jag har efter det inte bidragit till fler presenter av principskäl.

Nu blev jag ändå inbjuden till en insamling i lördags där dom bl.a skrev "25 är ju ändå 25 ;)". Lika mycket som jag fyllde men ändå inte fick något.

Men idag fick han sin present - PS4 med ett spel. Och jag sitter här och gråter för att;

1. Han fick något så fint, och jag fick inget
2. Dom använde orden "25 är ändå 25"
3. Jag är en avundsjuk och bitter jävel som inte kan glädjas med andra

Jag har brytit ett ben i högerhanden. Och ja, jag är högerhänt...Detta skedde på påsksöndagen så jag fick besöka akuten en helgsöndag :-( Som tur var så hade jag sällskap av mina två enda vänner som jag har här. Lycklig slump för annars hade jag aldrig besökt sjukhuset, aldrig. Och jag är fortfarande sjukskriven! Och jag är provanställd. Lyckat eller inte. Livet utan högerhand har vissa komplikationer...jag kunde inte köra bil pga av gipset, läkaren sa att försäkringen inte täcker om det sker en olycka. Nu kan jag köra bil eftersom gipset gjorts om så att jag nu har en skena på ovansidan av armen. Det KLIAR! Och jag vill tillbaka till jobbet. Jag mår inte alls bra av att vara hemma och inget göra.

När jag fyllde 25 år så fick jag ingenting av mina vänner. Trots att nästan alla fått fina, dyra presenter på sina dagar som det skramlats till så fick jag vara utan. Det gjorde mig både ledsen och bitter och jag har efter det inte bidragit till fler presenter av principskäl.

Nu blev jag ändå inbjuden till en insamling i lördags där dom bl.a skrev "25 är ju ändå 25 ;)". Lika mycket som jag fyllde men ändå inte fick något.

Men idag fick han sin present - PS4 med ett spel. Och jag sitter här och gråter för att;

1. Han fick något så fint, och jag fick inget
2. Dom använde orden "25 är ändå 25"
3. Jag är en avundsjuk och bitter jävel som inte kan glädjas med andra

Fy så ledsamt sådant är :( Hade jag vetat när du fyllde år hade du fått en present på posten. Jag tycker inte alls att du är bitter. Din reaktion är fullkomligt förståelig och jag hade reagerat likadant.

Kramar.

Fy så ledsamt sådant är :( Hade jag vetat när du fyllde år hade du fått en present på posten. Jag tycker inte alls att du är bitter. Din reaktion är fullkomligt förståelig och jag hade reagerat likadant.

Kramar.

Ja alltså jag vet väl att reaktionen på sitt vis är rimlig, men känns ändå trist att jag bitterheten går ut över honom. Dessutom så mår jag själv inte direkt bättre av att vara bitter. Det hjälper ju inte mig ett dugg tyvärr och jag önskar verkligen att jag kunde ta det med en klackspark istället. Men icke. Här sitter jag och tjurar och vill helst be alla dra åt helvete och kräva en dyr fin present retroaktivt. Det känns dessutom som att jag biter mig själv ännu mer i svansen för jag lär ju knappast få något när jag fyller 26 om jag framstår som krävande och snål själv. Och det gör mig ännu mer bitter. :crazy: :meh: :cry:

Gulleduuu. Kraam! :love:

Ja alltså jag vet väl att reaktionen på sitt vis är rimlig, men känns ändå trist att jag bitterheten går ut över honom. Dessutom så mår jag själv inte direkt bättre av att vara bitter. Det hjälper ju inte mig ett dugg tyvärr och jag önskar verkligen att jag kunde ta det med en klackspark istället. Men icke. Här sitter jag och tjurar och vill helst be alla dra åt helvete och kräva en dyr fin present retroaktivt. Det känns dessutom som att jag biter mig själv ännu mer i svansen för jag lär ju knappast få något när jag fyller 26 om jag framstår som krävande och snål själv. Och det gör mig ännu mer bitter. :crazy: :meh: :cry:

Det är verkligen jättesvårt när man blir bortglömd på det sättet. Jag förstår att du hade velat ta det med en klackspark men nu gör du inte det och då får du försöka ta hand om den känslan och bejaka den istället för att känna att du inte borde känna så. Kan du inte säga till någon kompis att det var tråkigt att de glömde bort dig? Det är verkligen inte du som ska känna att du gör fel som känner som du känner. Det är de som har gjort fel som inte gratulerade dig när de gratulerar övriga. Jag tycker inte att du framstår som krävande och snål. Vem sjutton vill vara med och lägga ihop till presenter till andra när man blir bortglömd själv? Det tycker jag att du ska säga när nästa insamling är.

Kram :love:

Vaknar alldeles för tidigt med typ ett blodbad i sängen. Tur jag köpte nya lakan igår och har dubbel tvättid bokad på fredag. Ont i magen har jag också och konstaterar att kvällens planer får ändras :(

Grattis i efterskott! :)

Jag vet hur det där känns men det betyder bara att mitt utgiftskonto för presenter minskat rejält :D Min egen familj glömde bort när jag fyllde 40 år, dvs inte ens ett grattissms.

Det är verkligen jättesvårt när man blir bortglömd på det sättet. Jag förstår att du hade velat ta det med en klackspark men nu gör du inte det och då får du försöka ta hand om den känslan och bejaka den istället för att känna att du inte borde känna så. Kan du inte säga till någon kompis att det var tråkigt att de glömde bort dig? Det är verkligen inte du som ska känna att du gör fel som känner som du känner. Det är de som har gjort fel som inte gratulerade dig när de gratulerar övriga. Jag tycker inte att du framstår som krävande och snål. Vem sjutton vill vara med och lägga ihop till presenter till andra när man blir bortglömd själv? Det tycker jag att du ska säga när nästa insamling är.

Kram :love:

Jag har faktiskt gjort det till flera stycken men ja, det är som det är.

Gulliga ni är, men nu ska vi ta det lite lugnt. Det var i augusti jag fyllde år haha :D Jag har bara inte släppt det än :angel: Men tack ni! :love:

@Mirre

Hmm har för mig 345 an var riktigt jobbig. Bästa är att samla på sig så mycket leksaker från bonushjulet som möjligt.

@Sonic76
Choklad och bomber är ingen höjdare. Nu har det dykt upp en godis groda :)
(Värld 600--)

@Mirre

Hmm har för mig 345 an var riktigt jobbig. Bästa är att samla på sig så mycket leksaker från bonushjulet som möjligt.

@Sonic76
Choklad och bomber är ingen höjdare. Nu har det dykt upp en godis groda :)
(Värld 600--)
Den är riktigt dryg, de jäkla bomberna förstör ju allt :p
Ja jag får börja spara på det man får där, har använt det jag hade hehe. Åh vilken bana får man grodan på?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
681
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 113
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka