• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 2 224
Fläder döljer effektivt all spritsmak. :devil:

Pims är ju annars en höjdare. Fanns förut på systemet, annars på närmsta Tax Free eller Storbtitannien. Blandas ut med lemonad (eller fruktsoda eller liknande), häll i gurka och annan frukt. Mums !

Vitt vin, vodka och alkoholfri cider (päron eller äpple). Och sen lägga i en massa frukt (vindruvor, Kiwi och jordgubbar brukar vi ha). Jättegott och lättdrucket!

Tack för alla tips! Kommer bli en fläderbål.. är dock i valet och kvalet om det blir med vin eller nån slags sprit..

Tranbärsjuice, Passoa, fruktsoda och någon sprit (jag är inget fan av vodka så jag tar finlandia). Blanda efter behag (tokfull blir du om du blandar en fjärdedel av allt, men såklart, minska på spriten om du inte vill ha fulla gäster) och sedan skivad stjärnfrukt, apelsin, nätmelon eller andra lite mer exotiska frukter

Yum yum yum

Liknande trådar

Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 375
Senast: Capybara
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
133
Senast: Rosett
·
Trädgård & Växter Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Svar
9
· Visningar
470
Senast: Scata
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka