Godkända hopphingstar efter Concorde?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Brun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 153

Brun

Trådstartare
Hej!
Jag är helt ute när det gäller avel, men är alltid öppen för att lära mig mer! :idea: Jag undrar om det finns någon lite mer högre meriterad och godkänd hopphingst efter Olympic Concorde? Jag antar att Concorde själv är död för flera år sedan (någon som vet när han är född och när han isåfall dog?), men jag är så förtjust i hästar med Concorde i stammen! :love: Jag vet att det finns många avelsinsatta personer här på Buke, så kom igen nu! :grin:
/Brun

Sv: Godkända hopphingstar efter Concorde?

För att de handlar om olika saker. ;)

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 783
Senast: valpköpare
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation... 2
Svar
32
· Visningar
5 599
Senast: ameo
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 388
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på... 2
Svar
24
· Visningar
4 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m

Hästrelaterat

Tillbaka