Göra i Hagfors?

gul_zebra

Trådstartare
Ska skjutsa syrran till Hagfors på lördag och tänkte att det kanske kan finnas något av intresse när jag ändå är där. Finns det någon sevärdhet, museum, någon bra loppis eller blomsterbutik eller nåt? :)
 
Monica Zetterlund-museet? Aldrig varit där dock, så vet inte om det är något att ha.

Annars finns det en fin kyrka i Ekshärad och det är ju inte... jättelångt :p
 
Monica Zetterlund-museet? Aldrig varit där dock, så vet inte om det är något att ha.

Annars finns det en fin kyrka i Ekshärad och det är ju inte... jättelångt :p
Jag vet knappt vem det är :o Men jag gillar museum överlag, så kanske det! Men åka avsides för en kyrka hoppar jag nog över sålänge det inte handlar om typ benkyrkan i Sedlec :D
 
Ska skjutsa syrran till Hagfors på lördag och tänkte att det kanske kan finnas något av intresse när jag ändå är där. Finns det någon sevärdhet, museum, någon bra loppis eller blomsterbutik eller nåt? :)
Jag tror det finns fina promenader med skogar och sjöar. Det finns sjöar, kanske du kan åka skridskor. Det finns säkert en pizzeria och det verkar ju finnas en skidbacke så det går säkert bra att åka skidor. Annars tror jag typ älgsafari är en hit. Det är bara drygt 12000 innevånare så det är inte så mycket.
 
Läste rubriken ”Göran i Hagfors”.
Långskott att han eller ngn som känner honom skulle hänga på Buke 😆
 

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Guldaskig
·
Mat Ska ha en lite bjudning förv6 personer på lördag. Det blir slaktarbiff/njurtapp och svampsås, men har inte bestämt hur jag ska fixa...
Svar
17
· Visningar
796
Senast: tott
·
Fritid Efter en rätt tung och tuff period i livet känner jag för att komma bort lite och göra något på egen hand. Jag har aldrig varit i Paris...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: Javan
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 220
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp