JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Göteborg får finalstatus 2008
Moderator
Hästnyheter
Ridsports-EM i Göteborg blev en publiksuccé och hos ryttarklubbarna i området är det minst sagt lapp på luckan. – I snitt får man köa i...
Hästnyheter
Mary Lou 194 och Henrik von Eckermann laddar som bäst inför veckans världscupfinal. Dags för dig att peppa? Kolla in den vinnande...
Hästnyheter
Sverige och Göteborg får världscupfinalerna i både hoppning och dressyr inte bara 2021 utan även 2019. Det meddelar GOT Event idag dan...
Hästnyheter
Dressyrryttaren Emilie Nyreröd får chansen i världscupfinalen i Göteborg nästa vecka, rapporterar Radiosporten. ...
Källa / Läs mer...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Förstår inte varför det står så om dom egentligen, dom är trots allt avlade länge för att vakta och vara tuffa och skarpa nog att jaga...
Grazing
57 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 577
Hund
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Som valpköpare så vill jag hämta min valp när den är 8 veckor. Som uppfödare så får valpköparna hämta sina valpar från och med 8 veckors...
LaMagia
Idag kl 16:02
Svar: 24
Visningar: 1 571
Hund
Hjälp
Avel Du bör kunna hitta henne och eventuella avkommor i PZHKs databas (baza pzhk). Det går att välja engelska som språk när man söker i den.
Cinzia
7 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 66
Avel
Få skimmel vit
Hästvård Det namnet känner jag igen, tror jag brukade använda det när jag badade mina utställningskatter för många år sedan 😅
Novienna
11 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 491
Vård