Ser att du varit inne på min hemsida och snott diverse bilder och text... Tack för att du frågade först. (ironisk)
Vissa bilder är det copyright på. Jag har tillstånd av fotografen. Har du?
 
hmm? bilderna? de har jag inte tagit från någon hemsida...de fick jag av min foderhästs ägare...var hon har hittat dem vet jag inte....jag hittar nämligen inga bilder på honom över nätet.... :confused: förlåt så jättemycket! om du vill kan jag ta bort dem....
 
och texterna har jag inte snott heller, det är vad hon har berättat för mig...alltså skickat till mig via melj, även på de andra hästarna, hon tyckte bara det var roligt att jag gjorde en sida och hjälpte till med att hitta info eftersom ajg inte hittad eett dugg....men...som sagt...jag tar bort dem om du vill!
 
Det är i alla fall snott rakt av från min sida. Troligen har din foderhästs ägare varit inne och plockat. Detta gäller inte bara Gogo, utan flera hästar. Tror det var samtliga som hade sin egen sida länkad till namnet i stamtavlan, samt stamboksförkortningarna.
Texten är inget jag har copyright på, men det hör till god ton att åtminstone fråga först. Lägger man ner mycket jobb på att få fram fakta, så är det inte kul att finna exakt samma sak någon annanstans.
Den här bilden kan jag säga att du får plocka bort, då du troligen ej har tillstånd att använda den: http://www.angelfire.com/space2/moonshadow/Gogo.jpg
Har flickan du fått bilderna och texten från någon egen hemsida?
 
nej det har hon inte :mad:...då skulle hon ha gjort en redan...tror inte hon vet hur man gör...jag ska genast ta bort bilden och ändra på texterna...eller ja...så fort jag får tillgång till datorn jag har html koderna på =) jag ska hälsa henne att det inte är speciellt snällt att ta saker från andras sidor... :eek:!
//Kram Emma :bump:
 
Denna gogo som ni pratar om e han skimmel och bor i dnamark?? Isåfall har jag jobbat i det stall som han står i..
 
har jobbat i samma stall som han stod uppstallad i men nu e han såld då de hade tänkt ta bort honom.. :devil:
 
Min mamma har precis köpt ett arabsto efter Gogo. Verkar vara ett trevligt sto, bra temperament och ett vackert huvud! :)
Hur är ditt sto?
 

Liknande trådar

Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
474
Senast: KattenJ
·
Avel Flera av er är kunniga inom på avel på en särskilt nördig nivå, så jag tror jag kan få svar! Varför har vissa ston parentes med...
Svar
11
· Visningar
779
Foder & Strö Hej! Första gången jag eventuellt kommer fodra högdräktigt sto nästa vår. (Näringsbehov har jag koll på. ) Men nu när jag sitter och...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 010
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp