Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
väldigt lika orkantäckena i bogen. Om inte det säger ngt. Så väl tilltagna i bogen tycker jag. Passar min halvmaffiga lilla bruks perfekt. Har på sista hålet och då sitter de inte supertight.
Då kanske det blir för stort. Hur tjock är fleecen, tror du att det går att sy i på vanlig symaskin? Då skulle jag kunna sy in det, det är nämligen svårt att hitta täcken som passar bra när de är så smala över bogarna.
Det går absolut att sy in på maskin. Upplever dem djupa i bogstycket så det skall räcka till även för en uppsyning. Det var bra passform och snyggt på :-).
Jag tkr de är relativt stora i bogen (som alla deras billigare fleecetäcken o det billiga ylletäcket), tunna o mitt billiga fleecetäcke från Börjes är elektriskt oxå!
KAn bara hålla med dom föregående här, jag köpte ett sånt till min shettis ....å det var VÄLDIGT stort i bogen,men med lite fixande så sydde jag det till ett omlott täcke
Hästmänniskan Fast när jag tävlade B-ponny i dressyr på lokal och regional nivå så var det undantagsvis som det fanns tillräckligt många B & C-ponnier...