Golden 7 år

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Nossan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 658
N

Nossan

Har aldrig varit någon storätare. Har alltid fått mat morgon och kväll. Nu står maten kvar länge................ Är det dags för att bara ge mat en gång om dagen tro. Min första hund och vet inte vad som väntar liksom...Han är så bäst annas i allt, förutom litet dåliga höfter.

Sv: Golden 7 år

Har det pågått länge? Annars kan det jag bara vara så enkelt att det är en tik som löper i närheten, vet många hanhundar som brukar matvägra då (eller äta mindre) under en tid. Min tik (4 år) har också varit lite knepig ibland då det gäller mat, t.ex under sommaren då det är som varmast kan hon äta sämre. Men dessa infall brukar gå över på nån vecka, trilskas hon mycket brukar jag köpa frystorkad lever eller vom som jag smular över maten (å häller på vatten), för att få henne mer mat. Kan ju också vara bra att kolla så han inte har problem i munnen, infektion i tandkött eller tänder etc. Är han pigg och glad i övrigt? Mina föräldrar har en hane på 8 år, de har gått över till senior foder nu, men han äter fortfarande lika mycket.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 187
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Vår hund på drygt 7 kg ska genomgå gastro- + sigmoideoskopi. Tydligen ska dom fasta i 48 h. Som tur är betydde det inte samma sak som...
Svar
5
· Visningar
754
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 661
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka