Google kalender och helgdagar

Silver Girl

Trådstartare
Jag använder Googles kalender och trivs bra med den. Men nu har jag noterat att det saknas helgdagar för 2021, jag har de svenska helgdagarna.
Vi har börjat lämna in schemaönskemål på jobbet mycket tidigare och ska nu lämna t o m januari och då noterade jag detta. Någon annan som sett samma sak? Brukar helgdagarna saknas ett halvår i förväg och dyka upp framöver?
Jag har skickat en fråga till företaget men så klart inte fått svar.
 
Jag använder Googles kalender och trivs bra med den. Men nu har jag noterat att det saknas helgdagar för 2021, jag har de svenska helgdagarna.
Vi har börjat lämna in schemaönskemål på jobbet mycket tidigare och ska nu lämna t o m januari och då noterade jag detta. Någon annan som sett samma sak? Brukar helgdagarna saknas ett halvår i förväg och dyka upp framöver?
Jag har skickat en fråga till företaget men så klart inte fått svar.

Jag använder Google kalender och jag har helgdagar för hela nästa år i den. Du har inte råkat komma åt inställningen i menyn och klickat ur helgdagar? Min har en bock där när jag kollar i menyn.
 
Nej. Har kollat och testat att klicka i och ur. Och årets helgdagar finns. Och telefonen uppdaterades för två dagar sedan.

Okej konstigt. Då kanske det har något att göra med att din telefon uppdaterades. Allt är ju inte kompatibelt med alla versioner med.t.ex. android. Ibland märker jag t.ex. att vissa appar funkar bra på telefonen men inte på plattan och det är olika versioner av Android.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad är er största besvikelse i en facklig fråga? Jag känner mig nu som jag fått en sista käftsmäll av min föregående arbetsgivare MTR...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 740
Senast: Manji
·
  • Artikel
Dagbok Ska försöka fatta mig kort, även om det blir svårt. Men jag har ett litet dilemma som jag behöver spåna kring. Jag har ett jobb som jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 304
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 236
Senast: Calmiche
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 497
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp