Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
det går lite i perioder, men även jag har fastnat lite för detta. Gjorde bland annat ett jättefint set (armband, halsband och örhängen) som blev otroligt lyckat till ett brölopp jag var på, i augusti. Kan återkommer med bilder när jag inte sitter på jobbet.
jag har köpt på lite olika ställen, de jag kommer ihåg i huvudet är pagoni, teardevil, fru pärla. Finns massor, men dessa tre har varit mycket bra att beställa från. Någon gång fick jag fel vara, men då fick jag rätt vara gratis utan att behöva skicka tillbaka det andra jag fick.
Jag gör mina de flesta av mina smycken på vajer, det är jätteenkelt och roligt.
Pärlor köper jag främst i en liten söt butik i stan, men det finns även på Panduro, Tradera och i en massa web-shoppar.
Kropp & Själ
Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också.
Har kontaktat vården och...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...