Göra återställning av datorn, var spara allt så länge?

MissFideli

Trådstartare
Tips?
Jag har OneDrive på den, om jag sparar allt (bilder och ev nått nedsparat program) stannar det kvar där då så jag kan flytta tillbaka det till datorn sen?

Verkar ha en enkel hårddisk tyvärr.

Tips?
Jag har OneDrive på den, om jag sparar allt (bilder och ev nått nedsparat program) stannar det kvar där då så jag kan flytta tillbaka det till datorn sen?

One drive är väl en molntjänst?
Fördelen med moln är ju att du kan nå den varifrån som helst.
Det sitter väl inte ihop med någon speciell hårddisk?

Tips?

Du kan köpa en extern hårddisk och lägga det på. Kan man också ha som backup sen. Kostar från 500 och uppåt.

Extern hårddisk är ett måste om du har mycket på datorn. Annars funkar usb minnen. ;)
Tar en evighet att spara saker online och oftast blir det dyrt om man behöver mycket utrymme.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 165
Senast: Thaliaste
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 922
Senast: monster1
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
624
Senast: Fideli
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag... 2
Svar
23
· Visningar
1 700
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III