Göra bildspel

cactuspower

Trådstartare
Jag ska göra ett bildspel till en tjej i stallet på hennes ponny som de avlivade idag men jag har testat photobucket - vet inte om det är något tillfälligt fel eller varför det inte fungerar men något galet är det i alla fall. Får inte ordning på musiken och själva sidan krånglar.

Finns det fler liknande sidor som är enkla att förstå sig på där man kan fixa ett bildspel med bilder, ljud och textsnuttar? Jag vill skriva om regnbågsbron i mitt bildspel.

Tack på förhand :bow:

Sv: Göra bildspel

Köp eller *host* programmet Pinnacle Studios och gör en video.
Det är väldigt lätthanterligt.

Windows movie maker finns ju alltid. Blir väl inga superfilmer/bildspel rent designmässigt, men de funkar :)
Har gjort en film där som jag har hört enormt mycket fina ord om. Gjorde den när min hund dog.

Power Point (fynns väl typ i datorn tror jag, jag har det iaf)brukar jag använda om jag ska fixa ihop ett litet bildspel. MKT lättare än Movie maker om ni frågar mig.

Äsch. Get used to it. :p
Även om du inte tänker *host* så betyder det inte att andra inte tänker göra det. :smirk:

Did you just smirk at me? DID YOU JUST SMIRK AT ME?! I think I'll have to choke a *host*!

Nae, skämt åsido så var det andra ett skämt med.

Haha, jag glömde att smirk:en är belagd med dödsstraff, FÖRLÅT! :p

Ber om ursäkt om du uppfattade mitt inlägg som negativt, var inte meningen isf. :)

Du har photostory och moviemaker. Dessa är oerhört enkla att jobba med och går snabbt. Photostory gör oerhört enkelt en film.

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, använder anonymt nick. De tankarna går jag i just nu.. Hela mitt liv crashade... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 736
Senast: Zeli
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 102
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka