Göra egna ridleggings?

Någon som gjort egna ridleggings eller ridtajts? Vilken silikon har ni använt osv? :)
Jag sydde ett par i helgen. Har beställt stop sock att ha till silikon men har inte hunnit få hem det än. Så jag får se om det blir bra :)
Letat och letat efter tyg med silikonprint men har inte hittat något :(

Jag har funderat på att ta ett par vanliga yoga pants och lägga på silikon på, så skriv gärna sen hur det blev och om det håller! 😁

Jag har provat att lägga stop sock på ett par vanliga träningsleggings. Lätt att använda och fäste bra på tyget, men gav väl inget vidare "stopp"...

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 887
Senast: Murray
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 243
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka