Göra egna ridleggings?

emiko91

Trådstartare
Någon som gjort egna ridleggings eller ridtajts? Vilken silikon har ni använt osv? :)
 
Någon som gjort egna ridleggings eller ridtajts? Vilken silikon har ni använt osv? :)
Jag sydde ett par i helgen. Har beställt stop sock att ha till silikon men har inte hunnit få hem det än. Så jag får se om det blir bra :)
Letat och letat efter tyg med silikonprint men har inte hittat något :(
 
Jag har funderat på att ta ett par vanliga yoga pants och lägga på silikon på, så skriv gärna sen hur det blev och om det håller! 😁
 
Jag har provat att lägga stop sock på ett par vanliga träningsleggings. Lätt att använda och fäste bra på tyget, men gav väl inget vidare "stopp"...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Myrten
·
Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 557
Senast: Smoothi
·
Skola & Jobb Ok. Efter en cancerresa har jag, såklart, börjat klura på vad jag Verkligen vill göra med resten av livet (hur kort/långt det nu blir)...
2
Svar
24
· Visningar
1 623
Hemmet Något jag kom att tänka på då jag läste tråden om överkast: hur noga är ni med hur sängen är bäddad och "inredd"? Då jag räknade kom...
2
Svar
24
· Visningar
1 081
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp