Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En handmålad tallrik som jag vill ta motivet från och sedan göra en logga av i Photoshop. Skulle det funka, i så fall hur?
Loggan ska vara till en hemsida och till visitkort bla, den som ska ha hemsidan har målat tallriken själv alltså.
Kan man kanske scanna in motivet/tallriken eller ta kort på den, och sedan flytta över/klippa ut mönstret.
Lite svårt att förklara men ungefär som om jag tog den här, och ville ta blomman och ha som en del av en logga.. Typ.
Egentligen ska man väl försöka vektorisera loggor så att de är lätta att förstora och för att de ska göra sig bra till tryck osv. Men för en hemsida så skulle jag bara ta ett bra foto av tallriken, öppna bilden i PS eller GIMP, skapa ett nytt lager, sänka bakgrundens opacity, och måla över motivet i det nya lagret. ungefär som när man kalkerade saker med smörpapper när man var liten
Fast om du har tur kanske du bara kan frilägga motivet ur fotot som det är. Beror ju på hur du vill att det ska användas sedan på hemsidan
Hästmänniskan Priset på gårdar är mest kopplat till pendelavstånd till arbetsmarknaden.
Nära Stockholm = jättedyrt.
Likadant i Sörmland.
Men det finns...