JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sågs senast
30 Sept 2013
Samhälle
Synpunkter på det?
Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita.
Vet inte om Swich räknas som...
18
19
20
Hästvård
Råkade hitta den här på Facebook. Har inte läst den men nån kanske är intresserad.
Länk till hela studien...
Dagbok
She grows silent, the light falls
Does it scare you?
Does it chew you to the bone?
I’m sorry, I didn’t know
Then I won’t put the lights...
Relationer
Spinoff från dejtingtråden.... Enligt en nyare forskningsrapport utförd i Norge så är det ett vanligt fenomen att kvinnor söker en...
2
3
4
Starlink
Hemmet En fast telefon hade löst problemet. Gjorde alltid för oss vid strömavbrott när jag var liten. Haken är väl att det är nedmonterat...
Badger
3 minuter sedan
Trädgårds- och odlingstråden 2025
Trädgård & Växter Man kan aldrig ha för många luktärtor! 😍
Tips är royal rose. Långa stjälkar och så vacker färg.
Ajda
8 minuter sedan
Svar: 1 078
Visningar: 33 096
Allmänt
Textilåtervinning
Samhälle Ja, jag blev lite paff när jag fick frågan i vårt ärendehanteringssystem. Jag bollade vidare till en kollega, hon blev minst lika paff...
sthu
16 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Så sant! Min mamma har en pytteliten (2,7 kg typ) ilsken omplaceringshund som låter lite som din grannes. Här om dagen skulle jag hjälpa...
niardasp
20 minuter sedan
Svar: 1 216
Visningar: 72 464
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur I skrivande stund simmar nyaste kampisen runt nära botten och undersöker. Han verkar pigg idag! :heart: Har också skrivit lite med en...
Red_Chili
58 minuter sedan
Svar: 1 370
Visningar: 40 693
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning varför har du inte staket?
Jag blir alltid lika förvånad över folk som inte har staket till sina hundar, varför liksom?
Räcker ju med...
Nota
Idag kl 07:27
Svar: 21
Visningar: 660
Hund