Gosigare med åren ?!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare always_TsT
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 995
A

always_TsT

Min katt är nu fem år, när hon var yngre var hon inte alls särskilt gosig eller kelig. Men nu framåt åren har hon blivit gosig och för varje dag som går blir hon bara gosigare och keligare. Är det vanligt att katter blir gosigare framåt åren ??

Ps !
Vill bara säga att hon är så snäll, för så fort nån i familjen är sjuk och ligger hemma kommer hon och sätter/lägger sig bredvid en och börjar spinna..:love:

Sv: Gosigare med åren ?!

Min katt är nu fem år, när hon var yngre var hon inte alls särskilt gosig eller kelig. Men nu framåt åren har hon blivit gosig och för varje dag som går blir hon bara gosigare och keligare. Är det vanligt att katter blir gosigare framåt åren ??

Jag tror det är rätt vanligt. Är också så med vår äldsta hane, Vagisens pappa alltså. :)

Liknande trådar

Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Sassy
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka