Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ignorera mig om jag kapar tråden, men jag undrar lite över hur ni tyckte Mässan var upplagd; gick det bra att hitta? Jag känner några vars montrar hamnat väldigt i skymundan och folk hittade knappt dit. Om ni jämför med Friends´ Arena, om ni var dit ifjol, är den här Mässan lika bra/bättre/sämre?
jag var inte på ghs i år men jag tycker att deras labyrint upplägg är perfekt ur säljsynpunkt, kunderna rör sig inte bara mellan t ex charlies, börjes och flädie utan tvingas springa runt till alla montrar i sin jakt på den butiken man var i för 10 min sedanIgnorera mig om jag kapar tråden, men jag undrar lite över hur ni tyckte Mässan var upplagd; gick det bra att hitta? Jag känner några vars montrar hamnat väldigt i skymundan och folk hittade knappt dit. Om ni jämför med Friends´ Arena, om ni var dit ifjol, är den här Mässan lika bra/bättre/sämre?
Ignorera mig om jag kapar tråden, men jag undrar lite över hur ni tyckte Mässan var upplagd; gick det bra att hitta? Jag känner några vars montrar hamnat väldigt i skymundan och folk hittade knappt dit. Om ni jämför med Friends´ Arena, om ni var dit ifjol, är den här Mässan lika bra/bättre/sämre?