Gotland 2027

Bukefalos 30 år!

Novisis

Trådstartare
Drömmer om en resa till Gotland nästa sommar. Jag, make och hund. Två-tre nätter. Stuga. Vid stranden. Några rekommendationer? Tänk nygamla besökare (ingen av oss har varit på Gotland sedan början av 90-talet när vi var barn). Var bor man för att bäst avnjuta denna underbara ö?

Drömmer om en resa till Gotland nästa sommar. Jag, make och hund. Två-tre nätter. Stuga. Vid stranden. Några rekommendationer? Tänk nygamla besökare (ingen av oss har varit på Gotland sedan början av 90-talet när vi var barn). Var bor man för att bäst avnjuta denna underbara ö?
Tänker där man hittar någonting? och inte på mitten då om man vill vara vid stranden :) det är lika fint hela vägen runt om tycker jag. Tänker det är lite kargare uppåt och bördigare nedåt, men det är kanske bara ett intryck jag fått.

(bott där alla somrar sedan liten.)

Det är vackert överallt om Gotland är inte så stort så visst är det också nära till saker att göra.
I mitten av landet kanske man ska undvika då om man vill bo nära havet. Slite tycker jag är en rätt ful och tråkig ort så där hade jag inte velat bo.
Kolla upp kanske var ni har hundvänliga stränder och utgå därifrån.
Jag tycker exempelvis om Ihreviken och Vitviken samt Ljugarn med hund, även Gnisvärd har jag varit på med hundarna.
Fårö har massor av ställen men där är man lite mer ”off” ifall man vill besöka Visby.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • SHL 26/27
  • Vad ska min son betala?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar