JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gotländsk hästägare polisanmäls
(Ridsport) Länsstyrelsen kommer under den innevarande veckan attt polisanmäla en hästägare på ön.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Två fall av EHV-1 har upptäckts i Jämtland den senaste veckan. Nu uppmanar länsstyrelsen hästägare att vara extra observanta på...
Hästnyheter
Länsstyrelsen har besökt en hästägare i Sölvesborg efter att flera av hans hästar varit i alltför dåligt skick. Det är inte första...
Hästnyheter
Länsstyrelsen Västra Götaland kommer under 2025 att ha särskilt fokus på kontroll av hästverksamhet. Ett mål är att öka kunskapen om...
2
3
4
Hästnyheter
En välskött häst kan leva ett långt och hälsosamt liv, ibland upp till 30 år eller mer. Hur gammal en häst blir kan variera – men med...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Hemma igen och tänkte bege mig bort mot silververkstaden nu för att greja lite.
parellikusken
5 minuter sedan
Svar: 723
Visningar: 20 979
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Jag instämmer i kören om att Sam nog tyvärr inte är attraherad av Denise. Och då finns det nog inte så mycket att göra åt själva...
Modest
8 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Jag hittar inte kommentaren nu, men Aftonbladets Markus Larsson skrev något om att det är svårt att bedöma Israels popularitet i...
EmmaBovary
10 minuter sedan
Svar: 1 104
Visningar: 25 600
Allmänt
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag kompletterar med värpkoncentrat under äggläggarsäsongen men har ändå fri tillgång på snäckskal.
Det är en bra regel tycker jag...
Efwa
Idag kl 09:57
Svar: 1 958
Visningar: 188 920
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Ett (oombett) tips är att ha en väldigt tunn lina på som du står på, träna på att knäppa av vanliga kopplet och när han drar tar det...
Pilot
Idag kl 09:32
Svar: 76
Visningar: 4 809
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Har läst i valptråden och måste säga att du verkar ha fått en valp av särskild sort. Som ägare av Borderterrier sen -89 känner jag inte...
Jeps
Idag kl 09:15
Svar: 336
Visningar: 34 245
Hund