GPA Hjälmar

Penny_Lane

Trådstartare
Finns det bruna GPA Titanium?

Finns det bruna GPA hjälmar ni vet dom som har ögon på sej??

Internetsida??

Tack tack

Sv: GPA Hjälmar

Skara hästsport hade den när de var nere på ribban, dock var den rätt ljus i färgen. Mer beige än brun. Jag var lite sugen på den efter att ha sett bilderna på internet, men skippade den helt när jag såg den irl.
browngpa1.jpg

Såg nu att den inte fanns med på skaras hemsida, men ringer du dem så kan de skicka mot postförskott.

Skulle precis lägga in samma bild som Popeye, men det hade hon ju redan gjort. Tror dock inte att den är snygg om man inte matchar den med kavajen men om man gör det så lär det ju bli :d .

Hade tänkt att ha den till denhär kavajen, men som sagt så lurades gpabilden lite så det skulle inte blivit så snyggt som jag trodde :(
oxer3.jpg

Fast jag tror inte att det hade matchat iallafall, på bilden syns det ju att hjälmen är ljusare... Förutsatt att du inte matchar kavaj+skenan på hjälmen, det hade ju iofs gått ihop.

Äckligt snygg kavaj du har btw, vad är det för någon?

Nej det är möjligt.
Kavajen är från pikeur, den ska säljas för övrigt :angel:

usch de bruna GPA hjälmarna e så fula.. inte ens snyggt med den där kavajen till:crazy:

de e dom där som kostar typ 13000 va? :o
inte ens snygga

Ja jag provade en då när de nyss hade kommit, den kostade 12 500 och den var hemskt obekväm, den var stenhård inuti. :crazy:

Fasen den hade passat precis tll min Kavaj. Har en rutig Grand Prix kavaj från Equalityline. (den dyra sorten..;))

Men 12500 NOOOO way in hell att jag köper en sånn.. Då köper jag hellre den där insektshjälmen eller vad man kallar dom från GPA

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
652
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Kristall10
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
389
Senast: Hedwig
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 214
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer