GPA Speed Air

Sv: GPA Speed Air

Zlatan skrev:
Ja jag har den. Den är riktigt skön. Mycket bättre än GPA Titium som töjer sig.

Här e jag och min hjälm. :D
fia.jpg

Inputt

Assnygg häst:love: :love: Hur hög? Ser stor ut.

Tack så hemskt mycket, det är alltid lika kul att höra. Hon är min "lilla" ögonsten.
Hon är 1.78 men känns inte stor att rida, tack och lov ;) . Hon har gjort mycket som ung, Falsterbo som 5 & 6 åring, Zangershide Unghäst VM mm men ändå så tycker hon det är lika kul att hoppa, varje gång. Hon är helt underbar.

Här är hela hon.

_Peplis_ skrev:
men du måste också vara ganska lång välll? för du ser inte jätteliten ut bredvid.

Nej det är det som är så konstigt, jag är bara ca 1.67, jag måste stå på nåt konstigt sätt längre fram än hästen för jag ser ju riktigt lång ut. ;)

HÄR är en väldigt dålig liten film , filmad med mobilkamera men du ser iallfall hur stor hon är med tanke på att hindrena ligger mellan 1.30 och 1.40 om man kollar på stöden, men dom ser pluttiga ut. :D

är du bara 167(!) du måste vara bra på att sträcka på dig i alla fall.
Men du har rätt på filmen ser hindren rätt pluttiga ut för hästen.
kan inte vara så kul o rida i små ridhus med en sån.

Kan inte säga att du har fått mig för första gången att säga att GPA Speed Air är fin på någon.. (i alla fall inte så att sorbe ser det)

Om jag får välja så säger jag faktist att din normala GPA hjälm är snyggare på dig men det är upp ditt dig vilken hjälm du vill ha så .. alla har sin smak men ALDRIG att jag ens tänker prova GPA Speed Air (nej Sorbe, du får aldrig på mig den, inte ens för en dressyrhäst som har hur bra stam som helst).

/Salinero - Skall tillägga att detta mestadels var för att retas med Sorbe :p

Salinero skrev:
Kan inte säga att du har fått mig för första gången att säga att GPA Speed Air är fin på någon.. (i alla fall inte så att sorbe ser det)

Om jag får välja så säger jag faktist att din normala GPA hjälm är snyggare på dig men det är upp ditt dig vilken hjälm du vill ha så .. alla har sin smak men ALDRIG att jag ens tänker prova GPA Speed Air (nej Sorbe, du får aldrig på mig den, inte ens för en dressyrhäst som har hur bra stam som helst).

/Salinero - Skall tillägga att detta mestadels var för att retas med Sorbe :p

Jag har fått den. :D Föresten så matchar den med min blåa kavaj. Haha ;)

Ingdams borde kunna ordna det. Även om de inte har den hemma så kan de säkert beställa hem en, de har ju iallfall sålt GPA hjälmar förut.

Joda den matchar bra men som sagt, kan ju inte säga det högt av förstårliga skäl *host, är dressyrryttare och håller hårt på att det skall vara snyggt och stilrent* bland annat så att jag inte blir trackad via msn av en viss person :p *grr*.

Söt bild, puss på gång?
GPA Titum hjälmen är sååå himla mycket snyggare! :p :d
jop1.jpg

(ogillar skarpt GPA Speed Air hjälmen då fler talet av Grand Prix ryttarna har den och inte passar den många inte! Men vist på dig satt den fint :) )

Senast ändrad:

Ja en puss på g, visst är vi söta. Han var såååå duktig i helgen, så han förtjänade lite extra pussar och kel (och godis ;) )
Vadå, vi ÄR väl stilrena. :eek: ;)

vad har pållen för träns?
liknar d ja har beställt :bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
516
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
655
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka