gps-tracker till katt

cewe

Trådstartare
Är det någon här som har tips på bra och inte hysteriskt dyr?
Vi tänkte att vi skulle skaffa något till katten innan han får gå ut igen.

Hittade en på nätet (Minifinder Atto GPS) Den var ju inte billig och dessutom för att spåra i realtid krävdes abbonnemang. Å andra sidan har kattskrället kostat över 20.000 i veterinärvård :cool:

Och ja han behöver få gå ut, det räcker inte med enstaka koppelpromenader. Han driver både oss och hunden till vansinne just nu :arghh:
 
Jag har haft Minifinder på en av mina. Rätt praktiskt med en katt som kan ta 4-5 kilometers promenader i skogen... Tycker det är värt pengarna. Dessutom funkar det ju om man hålla koll på egna träningen.
 
Jag har precis justerat intervallet hur ofta den skickar en signal och batteritiden har ökat märkbart - jag är så himla nöjd
 
Fick precis upp reklam för Yepzon gps-tracker. Det blir nog så att vi provar en sån först.
Det skiljer ju ganska mycket i pris mot Minifindern
 
Ja och nej. Köpte men bara startat upp den och testkört med den i fickan på sambon midsommarafton :rofl:
Vi vågade inte släppa ut katten själv i somras, han kändes inte helt stabil balansmässigt då. Men han blir bättre och bättre så kanske vi provar i vår

Aha okej 😂 hur stor är den? Hittar inte info om det.
 

Liknande trådar

C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 623
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp