Grå/ljusrosa snygga schabrak + RG-bilder

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LitenSnigel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 54
  • Visningar Visningar 10 236
L

LitenSnigel

Hehe, nu behöver jag lite assistans ;)

Först: Visa bilder på SNYGGA grå schabrak med ljusrosa passpoal eller kant eller fläta eller nåt sånt.... är på jakt efter ett, ska leta på Falsterbo, men bra att ha lite koll innan. Lugnt med lite dyrare!

Sen... alla snackar om RG-schabraken, ännu inte sett nåt sånt på foto, kan inte nån visa bild? :bump:

Sv: Grå/ljusrosa snygga schabrak + RG-bilder

Equiline har ett jättesnyggt grått med rosa passpoal!

jag letar också efter ett grått shabrak m rosa krage!

haha...:rofl: det är bara för att jag har en grå kavaj m rosa krage som jag skrev det.. menar självklart rosa passoal;)

Rg shabrak

Totteliten1.jpg

Totte%20002.jpg

det där tycker jag om, snodden är flätade i guld o silver :love:
ignorera den stora benhögen till häst :angel:

Har ett ljusgrönt oxå :)

Här är två av mina Rg schabrak: (byt ut det bruna på det rosa schabraket mot grått så kanske det är något för dig :) )
RosaosammetsRG.jpg

Scarpati kan du ju kombinera som du själv vill ha det påminner jtte mycket om RG men är lite billigare.. RG kan man också beställa.. men jag tror ingen på falsterbo gör det utan att de bara säljer de färdigsydda , eller jag kanske har fel..

lycka till Iaf :)

verkligen, fast halva priset :p
Undrar bara hur materialen är, RG är väldigt mjuka och gossiga men de kostar ju därefter

ÅH - SNYGGT, SNYGGT, SNYGGT! :bow: :bump:

I want!!! Hahaha.
Tack Elegant machinery för bilderna du la in osså, ska se om jag kan få fatt i ett RG på Falsterbo.

Och till Sorbe: verkar schyst med Equilines.... ska spana in det också!

jag fattar inte hur man lägger in bilder. Hur gör man?

Man tar en bild på internet.
Högerklicka och välj Kopiera bildadress.
Tryck på den lilla knappen som heter Infoga bild där man skriver ett inlägg och väljer klistra in.
Klart! :)

åh vart har du fått tag på nallepuh huvorna??? Nu blev jag sugen på att spöka ut min häst ju:bump:

Är det bara jag som tycker att schabrak med så stora rutor ser ut som billiga schabrak från tex B****S som är tjocka och oformliga?

Jag är nog helt ute när det gäller schabrak-mode... :crazy:

de är snygga, andas, ligger perfekt under sadeln, lagom tjocka, håller färgen kanon. De är helt enkelt perfekta.

Camilla_H skrev:
Är det bara jag som tycker att schabrak med så stora rutor ser ut som billiga schabrak från tex B****S som är tjocka och oformliga?

Jag är nog helt ute när det gäller schabrak-mode... :crazy:

Jag håller med! Jag tycker schabrak i stil med Mias är snyggast... :bump: Jag börjar dock vänja mig vid de med stora rutor men det tar nog ett tag innan jag blir så pass van att jag köper ett själv!

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett lyxproblem som jag behöver hjälp med! Jag och stallkompisarna har bestämt oss för att ta regelbundna hopplektioner i... 2
Svar
25
· Visningar
3 463
Senast: Praefatio
·
Hoppning Har letat lite, men hittar ingen gammal tråd som kunnat svara på mina frågor. Jag har funderat på att köpa ett riktigt snyggt set av...
Svar
11
· Visningar
2 982
Senast: Hot_N_Tot
·
L
Utrustning Japp det är jag på jakt efter ;) Läderskydden ska vara svarta, helst med silverspännen. Vet inte riktigt vart priserna ligger, men...
Svar
18
· Visningar
1 292
Senast: mysboll
·
Utrustning Nu har jag sparat ihop lite pengar :bump: och ska köpa lite saker och behöver tips på vad man kan hitta snygga och BRA grejjer av...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: X_tremless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka