Behöver tips på snygga schabrak mm.

Angel

Trådstartare
Nu har jag sparat ihop lite pengar :bump: och ska köpa lite saker och behöver tips på vad man kan hitta snygga och BRA grejjer av förjande:

* Schabrak (både hopp och dressyr)
* Grimma med fodrad nos och nackrem
* Ländtäcke

Helst ska grejjerna finnas i marinblått lr annan blå nyans. Bra om man kan få schabrak och sånt broderade också.........
Så fram med massa tips nu !!!!!
gärna bilder eller länkar till hemsidor.
Jag har funderat lite på att köpa ett pessoa hoppschabrak men har inte hört hur dom e i kvalitet och så. Någon som vet? / Angel

Sv: Behöver tips på snygga schabrak mm.

Schabrak- Hansbo Och equilines är verkligen toppen fina! hur snygga som helst och dem kan du beställa i dina egna färger! Kolla på www.lillhastenistav.se och www.equinet.nu
Grimma- humm.. funderar. Tror kieffer har fina lädergrimmor, har fö mej att jag sett det! Annars är Walsh jätte snygga! www.ladugardsinrede.se har walsh grimmor. Kieffer finns lite överallt, www.henrikssonsridsport.com kan säkert ta hem.
Ländtäcke- Kan rekommendera SVEAS ridtäcke, jätte bra är det, borde finnas i ländtäcken också tycker man. Men jag har ett jätte fint ländtäcke från Hansbo, med grått teddyfoder, super fint!

Schabrak: Jag har många Equiline. Tycker att de är outstandig vad gäller kvalitet, sen är de snygga också! Har även några Hansbo, HJ:s och Mias, alla är bra.

Grimma: Har Horseware och Walsh.

Ländtäcke: MIAS!!

Jag älskar MIas schabraken!! finns i jättefina färger, med olika passpoaler & kantband. hopp kostar ca 260 kr & allround/dressyr ca 310 kr

Grimma: bukas

Liknande trådar

Hemmet Hej! Jag behöver tips på ett snyggt soffbord, finns oerhört många snygga med tex marmorskivor och liknande men jag behöver köpa ett...
Svar
7
· Visningar
2 944
Utrustning Hejsan! Jag ska i höst köpa häst och känner att jag vill ha ny säkerhetsutrustning och även ridstövlar. Behöver något bra som inte går...
Svar
19
· Visningar
1 730
Senast: Louiisee
·
M
Utrustning Jag har en 2 eller 3 åring på ingång. Behöver lite hjälp med tips på utrustning. Vill ha kvalitée så det får gärna kosta lite mer. Har...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: EmelieR
·
B
Utrustning Hej! Hoppas jag lagt tråden rätt, kunde inte hitta något bättre då man är lite ny här (a) Nu är det så att jag ska köpa min första...
Svar
8
· Visningar
1 421
Senast: tiffy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka