Grå mascara

mandalaki

Trådstartare
...inte vattenfast, i prisklass ungefär som Max Factor (dvs inte dyr), finns det?

Hade Maybelline Volume Express länge men de slutade göra den i grått.

Sv: Grå mascara

Det blir inte lika "skarpt" som svart. Kan även se naturligare ut. Samma anledning som varför man har t ex brun mascara.

Ja precis. Jag har brun nu men trivdes bättre med grå i många år, tycker grått är snyggare. Och svart är för hårt.

Var inne på Kicks på lunchen. Har du sett den i grått?

Den fanns inte i butiken, hon lovade beställa, men när hon gick in på deras webb (som jag redan kollat) så fanns den inte i grått..?

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
879
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 143
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m

Hästrelaterat

Tillbaka