Grå mascara

mandalaki

Trådstartare
...inte vattenfast, i prisklass ungefär som Max Factor (dvs inte dyr), finns det?

Hade Maybelline Volume Express länge men de slutade göra den i grått.
 
Sv: Grå mascara

Det blir inte lika "skarpt" som svart. Kan även se naturligare ut. Samma anledning som varför man har t ex brun mascara.
 
Sv: Grå mascara

Ja precis. Jag har brun nu men trivdes bättre med grå i många år, tycker grått är snyggare. Och svart är för hårt.
 
Sv: Grå mascara

Var inne på Kicks på lunchen. Har du sett den i grått?

Den fanns inte i butiken, hon lovade beställa, men när hon gick in på deras webb (som jag redan kollat) så fanns den inte i grått..?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter tips i en tråd här på buke för några år sen köpte jag Snapscara från Maybelline, den första mascaran jag haft som inte smular och...
2
Svar
36
· Visningar
1 991
Senast: AraSlei
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 326
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 297
Senast: Milosari
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
20 507
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp