Grader på griffin

Calvaro

Trådstartare
Någon som vet hur många grader en Griffin dressyrsadel i strl vid är?
Den har ett par år på nacken så den har inte fishsystemet. Har letat men inte hittat något bra svar. Ska ev. köpa en sådan begangnad om den är tillräckligt vid.

Sv: Grader på griffin

Supersnabbt svar!
En fråga till då.....kan det motsvara en prestige 36:a?
Ska ju sälja min prestige och griffinen var så billig så den kan jag köpa på vinst och förlust men man vill ju ha ett litet hum.
Hur tyckte du att griffinen var att rida i? Hur är de i sätesstrl? Små eller stora?

Den är def. vidare än enn 36:a men kanske det skulle gå med fårskinnspadd under.

Det är normala i sätet tycker jag.

Då kan det nog kanske passa ganska bra för 36:an är precis pågränsen till liten. Hoppas den funkar annars bara så att den inte blir för rak.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II